تاریخ انتشار: 1395/05/15 09:55
کد خبر: 269870

فولاد- ذوب آهن/ شرجی اهواز و غیبت یحیی گل محمدی

فولاد و ذوب آهن در حالی به مصاف هم می روند که یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن از سوی مدیریت باشگاه این بازی از قرار گرفتن روی نیمکت محروم است.
فولاد- ذوب آهن/ شرجی اهواز و غیبت یحیی گل محمدی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، فولاد لیگ شانزدهم را هم مانند لیگ پانزدهم بد آغاز کردند و نتایج خوبی نمی گیرند.

سرخپوشان اهوازی در هفته اول مقابل ماشین سازی شکست خوردند و در هفته دوم با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به تساوی رسیدند. در این دو هفته آن ها 3 گل دریافت کردند و 2 بار هم موفق به گلزنی شدند.

فولادی ها در حالی در ورزشگاه قدیر به مصاف ذوب آهن می روند که در تنها بازی خانگی خود شکست خوردند و اکنون به دنبال پیروزی هستند.

تساوی اهوازی ها مقابل پرسپولیس حواشی زیادی برای آن ها به وجود آورد، داور اشتباهاتی در بازی به ضرر پرسپولیس داشت و همچنین بازیکنان فولاد متهم به بازی ناجوانمردانه شدند. به همین دلیل فشار زیادی به آن ها وارد شد و کار سختی مقابل سبزپوشان زخم خورده دارند.

فولادی ها در آستانه بازی با ذوب آهن موفق شدند وحید طالب لو دروازه بان باتجربه سابق استقلال را جذب کند زیر طهماسبی در بازی مقابل پرسپولیس اشتباهات بسیار زیادی داشت و خوش شانس بود که مهاجمان پرسپولیس قدر موقعیت ها را ندانستند.

ذوب آهنی ها هم دوباره پس از 2 سال ظاهرا وارد حاشیه شدند. ذوب آهن تا پیش از لیگ چهاردهم به سختی در لیگ ماندنی می شد اما با پیوستن یحیی گل محمدی به این تیم اوضاع دگرگون شد. اما در لیگ شانزدهم آن ها بازیکنان کلیدی خود را از دست دادند و بازیکن قابل توجهی هم جذب نکردند.

در هفته اول مقابل سیاه جامگان شکست خوردند و در هفته دوم توانستند در دقایق پایانی مقابل سایپا به تساوی برسند. یحیی گل محمدی به مدیریت باشگاه اعتراض کرد که در اقدامی عجیب از سوی مسئولان باشگاه به طور موقت از مربیگری تیم برکنار شد که اقدام عجیبی به حساب می آید.

در لیگ پانزدهم هفته اول این ذوب آهن بود که با نتیجه سنگین 3-0 فولاد را در اهواز شکست داد اما دور برگشت در اصفهان دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند. فولاد آخرین بار در بازی رفت لیگ چهاردهم موفق شد ذوب آهن را 1-0 شکست دهد پس از آن 1 تساوی و 2 شکست را مقابل این تیم متحمل شد.

فولاد: مهرداد طهماسبی، محمد اهل شاخه، عبدالله کرمی، حمید بوحمدان، اکبر ایمانی، چاگودنگو دکو نفیاس، بهرام رشید فرخی، مبهداد جماعتی، یوسف وکیا، میلاد بدرقه و محمود مطلق‌زاده

ذوب‌آهن: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، علی حمام، مهرداد قنبری، مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی رجب‌زاده، مرتضی تبریزی، محمدرضا عباسی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y577b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ذوب آهن- سایپا/ ملاقات مدعیان ناکام هفته اول

 ذوب‌آهن - 1 سایپا 1؛ ناکام در سه امتیازی
تساوی با گلزنی بازیکنان جوان و مسن