تاریخ انتشار: 1395/05/15 10:37
کد خبر: 269854

آمار بازی استقلال در برابر دست نشان در آزادی

نادر دست نشان فردا برای چهارمین بار در لیگ برتر برابر استقلال قرار می گیرد
آمار بازی استقلال در برابر  دست نشان در آزادی

. به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، آمار او در 3 بازی قبلی، یک برد، یک مساوی و یک باخت است. جالب اینکه او در لیگ برتر هرگز به استقلال در آزادی نباخته است و یک برد عجیب و غریب 4 بر یک با پگاه (داماش) و یک تساوی بدون گل با مس دارد.

مس

در اولین بازی خانگی مس در تاریخ لیگ برتر برابر استقلال قرار گرفت. دست نشان این بازی را به تیم مرفاوی با نتیجه یک بر صفر باخت. تک گل استقلال را علی انصاریان از روی نقطه پنالتی زد ضمن اینکه مهدی رحمتی موفق شد ضربه پنالتی آدریانو آلوز را مهار کند. دست نشان در بازی برگشت با مس موفق شد استقلال را در آزادی با نتیجه بدون گل متوقف کند.

پگاه

در هفته 27 لیگ هفتم برابر استقلال قرار گرفت. دیداری که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و نتیجه عجیبی و غریبی در پایانش ثبت شد. تیم دست نشان این بازی را با نتیجه 4 بر یک از استقلال کریمی برد. آرش برهانی تک گل استقلال را زد و گلهای پگاه را محمدرضا مهدوی زد و افشین چاوشی هم هت تریک کرد. منصوریان در این بازی دقیقه 75 جانشین فرهاد مجیدی شد و بعد از حضور او بود که استقلال گل چهارم را خورد.

جام حذفی

در فینال سال 1387 با پگاه برابر استقلال قرار گرفت. بازی رفت را در رشت با گل گیلااوری برد ولی در بازی برگشت 3 بر صفر باخت و قهرمانی را از دست داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bowad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شاید حنیف به خاطر هوای گرم آبادان رفت!