تاریخ انتشار: 1396/02/05 12:27
هیچ کس حق سرپیچی از دستورات حسینی را ندارد
کد خبر: 214924

آذری: رجب‌زاده ساکش را جمع کند برود!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: نه‌تنها رجب‌زاده بلکه هیچ بازیکنی حق ندارند از دستورات سرمربی سرپیچی کند.​​​​​​​
آذری: رجب‌زاده ساکش را جمع کند برود!

، سعید آذری ، در مورد شکست سنگین خانگی تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل العین امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ابه میزان گفت: وقتی 5 گل نمی‌زنیم، طبیعی است که 3 گلخ می‌خوردیم. زمانی که موقعیت‌های مسلم گلزنی و حتی یک پنالتی را از دست می‌دهیم باید انتظار دریافت گل را داشته باشیم.

وی در مورد عملکرد خوب برادران عبدالرحمن در بازی روز گذشته (دوشنبه) گفت: من اصلاً با آنها کاری ندارم. خودمان فرصت‌ها را به گل تبدیل نکردیم. همین اتفاق باعث شیر شدن حریف می‌شود. هنوز درس نگرفته‌ایم که فوتبال به شما شانس پیروزی می‌دهد اما اگر نتوانید از شانس خود استفاده کنید، تنبیه می‌شوید. ما هم مقابل العین، تنبیه شدیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند تیمش بتواند به مرحله حذفی صعود کند یا خیر، خاطرنشان کرد: همه چیز دست خودمان است. بچه‌ها می‌توانند در هفته پایانی الاهلی عربستان را شکست دهند و به مرحله بعدی بروند.

وی درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در لیگ برتر و بی‌انگیزگی احتمالی شاگردان برانکو گفت: پرسپولیس بی‌انگیزه به مصاف ما نمی‌آید. بازی ما با این تیم همیشه جذاب و حساس بوده و امکان نداره مقابل ما بی‌انگیزه ظاهر شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه اگر تیمش چهارم شود شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را خواهد داشت، تأکید کرد: دیگر این موضوع برای ما اصلاً اهمیتی ندارد. فقط می‌خواهیم با تمام وجود بازی کنیم.

آذری در پاسخ به این سؤال که آیا مجتبی حسینی و مهدی رجب‌زاده، سرمربی و کاپیتان ذوب‌آهن با همدیگر اختلاف دارند یا خیر، گفت: رجب‌زاده باید روی وظیفه‌ای که به او محول کرده‌ایم، تمرکز کند. او سال‌ها برای ما زحمت کشیده ولی طرف قرارداد او باشگاه ذوب‌آهن است. سرمربی حرف اول و آخر را می‌زند نه‌تنها او بلکه هیچ بازیکنی حق ندارند از دستورات سرمربی سرپیچی کند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، حتی اگر یک روز به پایان لیگ مانده باشد، برخورد می‌کنیم.رجب‌زاده حق ندارد با سرمربی اختلاف نظر داشته باشد. او فوتبال بازی می‌کند و پولش را می‌گیرد. هر لحظه کادر فنی تصمیم بگیرد، به زمین می‌رود و هر زمان کادر فنی نخواهد، بیرون می‌نشیند. در قرارداد او نیامده که حتماً 90 دقیقه بازی کند. رجب‌زاده و امثال او که در آستانه 40 سالگی قرارداد دارند، باید بدانند وقتی تیم‌شان هر 3، 4 روز یک بار بازی می‌کند، نمی‌شود به صورت ثابت در ترکیب باشند. یالاخره باید به فکر سلامتی بازیکنان هم بود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پایان گفت: رجب‌زاده حق تصمیم‌گیری و مخالفت با دستورات کادر فنی را ندارد. اگر دوست ندارد ساکش را جمع کند و به خانه‌اش برود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kp5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



AFC ؛ذوب آهن می تواند یکی از بخت های قهرمانی را حذف کند