تاریخ انتشار: 1396/02/05 20:25
کد خبر: 214836

شاهکار جدید تراکتورسازان برای رفع محرومیت نقل و انتقالاتی

باشگاه تراکتورسازی برای رفع محرومیت نقل و انتقالاتی یک وکیل برزیلی به خدمت گرفته است.
شاهکار جدید تراکتورسازان برای رفع محرومیت نقل و انتقالاتی

مسئولان باشگاه تراکتورسازی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا از محرومیت نقل و انتقالاتی رهایی یابند و بتوانند فصل آینده بازیکن جدید به خدمت بگیرند.

 

تراکتورسازان تاکنون 2 میلیارد از بدهی خود را پرداخت کردند و امیدوارند که پنجره نقل و انتقالاتی برای آنها در فصل آینده باز شود.

 

مسئولان تراکتورسازی زمانی که به این مهم دست یافتند که وکلای داخلی در رفع محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات ناکام هستند یک وکیل برزیلی به خدمت گرفتند تا از آخرین تیر ترکش خود را برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استفاده کنند.

 

وکیل برزیلی مدعی شده که با واسطه های خوبی که در فیفا دارد توانایی رفع محرومیت از نقل و انتقالات تراکتورسازی دارد.

 

سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی ضمن تایید این مطلب گفت: پرونده های شکایت زیادی در فیفا داریم و مدیریت باشگاه بیشتر وقت خود را صرف حل پرونده های حقوقی می کند تا مشکل باشگاه بابت محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی رفع شود.

 

وی عنوان کرد: وکلا و مشاوران حقوقی کاربلد به باشگاه تراکتورسازی کمک می کنند تا مشکل محرومیت نقل و انتقالاتی حل شود. براین اساس یک وکیل برزیلی هم قرار است در زمینه پرونده های حقوقی به باشگاه کمک کند تا پنجره نقل و انتقالاتی برای باشگاه ما باز شود.

 

به هر حال باید دید وکیل برزیلی تراکتورسازی می تواند از نفوذ خود برای رفع محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم تبریزی استفاده کند یا نه!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lx6g6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها بمبی که پرسپولیسی‌شدنش قطعی شده/ مذاکره با 2 ستاره درجه یک/ 2 گزینه دیگر هم روی میز است