تاریخ انتشار: 1396/02/05 22:56
کد خبر: 214789

حیدری: با تیم‌های عربستانی بازی نکنیم بهتر است

بازیکن تیم استقلال گفت:‌ بهتر است در مرحله بعدی با تیم‌های عربستانی بازی نکنیم.
حیدری: با تیم‌های عربستانی بازی نکنیم بهتر است

خسرو حیدری پس از تساوی استقلال مقابل الاهلی امارات گفت:‌ اول از همه باید از هواداران‌مان تشکر کنم که در این باران شدید ورزشگاه را پر کردند و خدا را شکر که شرمنده آنها نشدیم. نیمه اول حریف بازی بسته‌ای انجام می‌داد و ما گل خوردیم اما در نیمه دوم جلو کشیدیم و حتی می‌توانستیم بازی را ببریم. در آسیا به هر حال بازی کردن سخت است و الاهلی هم یک تیم حرفه‌ای با بازیکنان گران‌قیمت است. اما خوشحالم که به بازی برگشتیم و شرمنده هواداران‌مان نشدیم.

حیدری در مورد اینکه حضور هواداران استقلال امروز باعث شد تا رکورد تماشاگران در آسیا بشکند، تصریح کرد: اگر هواداران ما را امروز حمایت نمی‌کردند به بازی برنمی‌گشتیم در ابتدای نیمه دوم منسجم بودیم تا گل بزنیم و شور و هیجان هواداران به ما کمک زیادی کرد.

بازیکن استقلال در خصوص اینکه در مرحله بعد این تیم به ذوب‌آهن برمی‌خورد یا العین افزود: به قول منصوریان اگر بازی‌ها رفت و برگشت باشد و یک بازی آن در ورزشگاه آزادی انجام شود برای ما بهتر است و در این شرایط بهتر است که با تیم‌های عربستانی بازی نکنیم. العین هم اگر به ورزشگاه آزادی بیاید دست‌هایش بالا خواهد بود.

وی درباره اینکه امروز بخشی از قرارداد بازیکنان استقلال به حساب آنها واریز شده، گفت: به هر حال این موضوع در روند ما  تأثیر داشت با وجود مشکلات مالی که داشتیم خوب بازی می‌کردیم و حتی در گروه‌مان در آسیا اول بودیم. دست اسپانسر درد نکند که پول داد.

حیدری در مورد اینکه چک آنها برای آخر خردادماه است، اظهار داشت: باید ببینیم تا آن موقع چه اتفاقی پیش می‌آید اما چیزی می‌دانم این است که این چک‌ها از طرف اسپانسر بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzb8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غفوری: نتیجه بازی با الاهلی راضی کننده نبود

استقلال نیاز به سرعت دارد