تاریخ انتشار: 1395/05/16 00:56
کد خبر: 269693

زرینچه: پشت سر این تیم آه است/ استقلال در یارگیری با برنامه عمل نکرده است

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: با این شرایط تماشاگران با تیم قهر می کنند.
زرینچه: پشت سر این تیم آه است/ استقلال در یارگیری با برنامه عمل نکرده است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، جواد زرینچه گفت: استقلال در یارگیری با برنامه عمل نکرده است در یک تیم باید مثل یک کارخانه عمل کرد در یک کارخانه هم به مدیر احتیاج است هم به کارمند و هم به کارگر. در استقلال همه می خواهند مدیر باشند. ما در گذشته در همین استقلال بازیکنانی داشتیم که قابلیت های مختلفی داشته اند یکی مثل مهدی فنونی زاده بود و دیگری بهروز پرورشخواه این فصل به جای آنکه به یک برنامه درست برای یارگیری توجه شود بیشتر به دنبال سروصدا بودند. برعکس پرسپولیس که با دقت یارگیری کرد.

زرینچه در ادامه گفت:جمعه نزدیک به 50هزار نفر به ورزشگاه آزادی رفتند و با عشق و علاقه تیم شان را مورد حمایت قرار دادند اما استقلال نتوانست پاسخ خوبی به این محبت ها بدهد. اگر این وضعیت ادامه داشته باشد تماشاگران با استقلال قهر می کنند.

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد خط دفاعی این تیم گفت: به نظر من استفاده از دو دفاع خارجی به استقلال آسیب زده است زیرا خارجی ها از نظر کلامی نمی توانند با دیگر بازیکنان ارتباط برقرار کنند روی گل اول صنعت نفت دیدیم چقدر زیبا بازیکن آنها توی سر توپ زد و دروازه استقلال را باز کرد.

زرینچه در پایان گفت: من هم قبول دارم که برخی ها آه شان پشت سر این تیم است در این باشگاه خیلی ها خون دل خوردن و با نداری ها ساختند اما به آنها بی توجهی شد و پول های میلیاردی به افرادی دیگر پرداخته شد. مطمئن باشید خیلی ها که زندگی شان را پای این تیم گذاشتند حالا به خاطر بی توجهی های آقایان آه می کشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xr6ll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اعتراض کادر فنی صنعت نفت/ گل قربانی آفساید بود/ عکس چیز دیگری می گوید.