تاریخ انتشار: 1396/02/10 17:01
کد خبر: 213882

توقف خانگی منچستریونایتد مقابل سوانسی

منچستریونایتد با تساوی 1-1 برابر سوانسی در اولدترافورد، دو امتیاز حساس در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان از دست داد.
توقف خانگی منچستریونایتد مقابل سوانسی

یونایتد پس از تساوی در دربی مقابل سیتی، انگیزه بالایی برای کسب پیروزی مقابل تیم رده هجدهمی سوانسی داشت. شیاطین سرخ در صورت پیروزی بالاتر از لیورپول قرار می گرفتند و در سوی دیگر سوانسی نیز که برای فرار از سقوط می جنگید، تیم خطرناکی به نظر می رسید.

یونایتد با حمایت 75 هزار هوادار حاضر در اولدترافورد، بازی را هجومی آغاز کرد ولی به ندرت شاهد خطرات جدی گلزنی بودیم. یونایتد عمده حملات خود را از جناح چپ یعنی جایی که مارسیال قرار داشت ترتیب می داد.

نفوذهای خطرناک وینگر فرانسوی و نیز لینگارد بارها مدافعان سوانسی را آزار داد و حتی چند بار گلر این تیم مجبور به واکنش شد.

سوانسی نیز یکی دو بار روی دروازه دخیا خطرساز ظاهر شد اما هر بار واکنش های خوب گلر اسپانیایی مانع فروپاشی دروازه یونایتد شد.

بازی به دقیقه 45 رسیده بود که نفوذ مارسیال و پاس عمقی او به راشفورد، این مدافع جوان را با گلر سوانسی تک به تک کرد. در پی برخورد فابیانسکی با راشفورد، داور اعلام پنالتی کرد و وین رونی  بر خلاف جهت دروازه بان توانست گل اول بازی را به ثمر رسانده و یونایتد را پیروز راهی رختکن کند. از اتفاقات مهم نیمه اول می توان به مصدومیت لوک شاو و تعویض زودهنگام وی اشاره کرد.

یونایتد نیمه دوم به اداره بازی پرداخت و این سوانسی بود که عطش بیشتری برای گلزنی نشان می داد.

شیاطین سرخ دقیقه 62 می توانستند فاصله را به دو گل برسانند ولی ضربه مارسیال که پس از برخورد به هرناندز منحرف شده بود، با واکنش خوب گلر سوانسی مهار شد.

بازی به دقیقه 78 رسیده بود که سوانسی صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه یونایتد شد.

این ضربه را سیگوردسون ایسلندی به زیبایی هرچه تمام تر به کنج دروازه یونایتد رساند تا همه چیز برابر شود.

تلاش دو تیم در ادامه بازی نتیجه نداد و یونایتد با این تساوی 65 امتیازی شد تا با قرار گرفتن در رده پنجم، شانس پیشی گرفتن از لیورپول را از دست بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jv7wk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوان ماتا در لیست منچستریونایتد برای بازی مقابل سوانسی