تاریخ انتشار: 1396/02/11 12:11
کد خبر: 213738

برای آشتی هواداران، پروین واسطه شد (عکس)

اسطوره سرخ ها امروز با انتشار متنی در صفحه اجتماعی خود، از هواداران پرسپولیس خواست تا دست از حمایت خود برندارند و در دیدار برابر الوحده نیز به تشویق تیم شان بپردازند. ​​​​​​​
 برای آشتی هواداران، پروین واسطه شد (عکس)

پس از اتفاقات حاشیه ای که در روزهای اخیر حول باشگاه پرسپولیس اتفاق افتاد، دیدار این تیم برابر ذوب آهن با استقبال اندک هواداران برگزار شد، این مسئله سبب شد تا علی پروین به وساطت بین هواداران و بازیکنان پرسپولیس بپردازد و از هواداران این تیم بخواهد دست از حمایت خود برندارند. پروین در مطلب خود آورده است:

"این پرسپولیس هر حریفی رو می ترسونه. هیچکس جز خود پرسپولیس هم حریف این پرسپولیس و هوداراش نمیشه. طبیعیه مثل همون قدیما که هیچ تیمی حریف ما نمی شد خیلیا دوست ندارن پرسپولیس اینطور بمونه. به هر کاری هم دست میزنن ولی قرار نیست ما همون کاری روانجام بدیم که اونا دوست دارن. پرسپولیس اگه الان اینقدر قوی شده که سه هفته زودتر قهرمان میشه و رکورد میزنه برای اینه که همه کمک کردن.همه پشت هم بودن. اگه اینا نباشه تیم خودمون زمین میخوره. دود این آتیش توچشم ما پرسپولیسیا میره و کسانی رو خوشحال میکنه که نمیخوان شادی ما و تکرار قهرمانی روببینن. نمی خوان تو آسیا بالا بریم که مزه این قهرمانی از بین بره. همه از باشگاه و بازیکنا تا هوادارا باید حواسشون جمع باشه. اگر هم یه اشتباهی شد باید حلش کرد ، نه اینکه اوضاع رو خرابتر کنیم. پرسپولیس بدون هواداراش به جایی نمیرسه. بازیکنا باید بدونن کجا بازی میکنن . هوادارا هم باید به حمایتشون تا آخرین لحظه ادامه بدن. سال قبل که اوضاع تیم خوب نبود همین حمایت کمک کرد تیم بتونه برگرده. الان هم اگه اتفاقی افتاد یا یه بازیکنی مثل بیرانوند احساساتی شد وحرفی زد نباید هیزم توی آتیش بریزیم وپرسپولیس رو آتیش بزنیم. به بازیکنا هم میگم یادشون باشه پیراهن چه تیمی رو دارن و نباید حرفی بزنن یا کاری کنن که هوادار رو آزار بده. هوادارا هم باید از بازیکنای تیمه خودشون حمایت کنن تا ایشالله از شانسمون برای آسیا هم استفاده کنیم.الان خیلیا ذوق میکنن که بین هوادارا و تیم فاصله بیفته. البته من میدونم اینطور نمیشه.پرسپولیس وهواداراش بدتر و سخت تر از این روپشت سر گذاشتن.

وعده همه ما با اتحاد همدلی بازی با الوحده ورزشگاه آزادی."

01196549


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nyb9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس/ پروین در کنار آشتیانی