تاریخ انتشار: 1396/02/11 15:48
کد خبر: 213685

درخواست جالب باشگاه پدیده از هوادارانش/ مقابل پرسپولیس از سیاه‌جامگان حمایت کنید!

باشگاه فوتبال پدیده خراسان از هواداران این تیم دعوت کرد تا در دیدار حساس سیاه‌جامگان و پرسپولیس در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد حاضر شوند.
درخواست جالب باشگاه پدیده از هوادارانش/ مقابل پرسپولیس از سیاه‌جامگان حمایت کنید!

 و به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده، جواد طاری‌بخش، سخنگوی باشگاه پدیده با اعلام این خبر تصریح کرد: در جلسه‌ای که با حضور مدیران باشگاه پدیده برگزار شد، تصمیم گرفته شد در راستای حمایت از تیم همشهری که آن را مثل دوست و یار خود می‌دانیم، با توجه به وضعیت حساس سیاه‌جامگان در لیگ برتر و بازی آنها مقابل پرسپولیس که می‌تواند دومین سهمیه لیگ برتری مشهد را حفظ کند، باشگاه پدیده از هواداران پرشور پدیده دعوت می‌کند تا در بازی سیاه‌جامگان و پرسپولیس که روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) برگزار می‌شود، حضور یابند.

وی ادامه داد: ما تنها در دو بازی با هم رقیب بودیم ولی حالا در کنار هم هستیم و آرزوی قلبی ما این است که سیاه‌جامگان در لیگ برتر بماند چرا که اعتقاد داریم حفظ سهمیه و حضور دو تیم از خراسان در لیگ برتر باعث ارتقای فوتبال استان و ایجاد انگیزه در جوانان فوتبال‌دوست و هم شور و شعف در میان مردم استان می‌شود.

روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت تیم سیاه‌جامگان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مقابل پرسپولیس باید به میدان برود و از امتیاز لیگ برتری خود دفاع کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvzky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرصت انتقام سرمربی پرسپولیسی از صبا