تاریخ انتشار: 1395/05/16 13:33
کد خبر: 269611

باید به منصوریان و شاگردانش فرصت داد/ رحمتی مقصر شکست استقلال نیست

پیشکسوت استقلال گفت: به بهبود آینده استقلال خوشبینم و این تیم در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.
باید به منصوریان و شاگردانش فرصت داد/ رحمتی مقصر شکست استقلال نیست

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی اظهار داشت: استقلال با حملات مکرر توانست نسبت به بازی‌های گذشته، سطح کیفی خود را ارتقا دهد. در شب گذشته بازی زیبا و پر رفت و آمدی را شاهد بودیم که در هر دو نیمه تیم‌ها با برنامه بازی می‌کردند، همچنین مالکیت توپ آبی‌پوشان نسبت به بازی گذشته بهبود یافت.

فریبا با تاکید بر اینکه بازیکنان جدید هنوز با فضای تیم بزرگی همانند استقلال هماهنگ نشدند و نتوانستند بازی اصلی خود را ارائه دهند، اضافه کرد: بازیکنان جدید در زمین فوتبال موفق نبودند و با گذشت چند بازی نتوانستند انتظار  هواداران را برآورده کنند.

وی درباره بازی صنعت نفت آبادان افزود: صنعت نفت برای برد به تهران آمد که با تعویض‌های رو به جلو با تغییر جریان بازی توانست با دو گل به سه امتیاز شیرین خارج از خانه برسد.

پیشکسوت استقلال درباره نکات فنی شاگردان منصوریان، اضافه کرد: نکات فنی و تاکتیکی در زمین به خوبی اجرا شد و قرار دادن علی قربانی به عنوان مهاجم توانست در حملات استقلال تاثیرات گذار باشد و باید از این بازیکن استفاده بیشتری شود.

وی یادآور شد: با توجه به ارتقای سطح کیفی آبی‌پوشان نسبت به بازی‌های گذشته، باخت دیشب آنها در برابر نفت آبادان به حق نبود، اما معتقدم استقلال با گذشت هفته‌ها روند بهبودی خود را سپری می‌کند، فقط باید به منصوریان و شاگردانش فرصت داد.

فریبا با تاکید بر اینکه استقلال مشکل دفاعی دارد، بیان کرد: تیم منصوریان به دلیل آنکه دفاع ایستاده ندارد، با ضد حمله حریف با مشکل مواجه می‌شود و با تقویت دفاع  در برابر ضد حمله حریف ایستادگی کند.

وی افزود: امید ابراهیمی بازیکن دونده و با تعصب استقلال است، اما در پوشش فضای دفاعی دچار اشتباه می‌شود؛ در این راستا منصوریان نیاز به یک دفاع ایستاده دارد تا در هنگام حملات بتواند فضاهای خالی دفاع را پوشش دهد.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه نگران جایگاه آبی‌پوشان نیستم، اضافه کرد: شاگردان منصوریان با تلاش و انگیزه خاص در رقابت‌ها بازی می‌کنند و به بهبود آینده استقلال خوشبینم و این تیم در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.

فریبا تاکید کرد: استقلال از موقعیت‌های گلزنی خود نتوانست استفاده کند، اما تیم حریف از دو موقیت خود به راحتی استفاده کرد و توانست با دو گل به پیروزی برسد.

وی درباره تعویض‌های استقلال و نفت آبادان اظهار داشت: تعویض‌های دقیقه 80 به بعد با درصد بسیار کمی برای مربیان شانسی است و مربیان با تعویض بازیکنان خود تلاش می‌کنند نقاط ضعف را قوت دهند تا نفس را به بازی برگردانند.

مربی سابق استقلال درباره تعویض‌های منصوریان بیان کرد: ورود آرش افشین به زمین عقلانی بود، زیرا تیمی که حملات مکرر می‌کند نیاز دارد تا خط حمله خود را تقویت کند، همچنین بیشترین حملات نفت آبادان از سمت راست استقلال بود و منصوریان برای تقویت این قسمت از زمین، با تعویض خسرو حیدری؛ از بازیکن تازه نفس استفاده کرد.

فریبا درباره عملکرد سنگربان استقلال اضافه کرد: رحمتی در دوگلی که استقلال دریافت کرد، مقصر نبود و در دو بازی گذشته سنگربان آبی‌پوشان در فاصله سه متری گل‌ها را دریافت کرد، عملکرد دروازه‌بان استقلال قابل قبول است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه بازی برای تیم بزرگ نیاز به شرایط خاص دارد، گفت: بختیار رحمانی برای هر تیمی که بازی کرد برای تیمش تاثیرگذار بود، اما به دلیل فشاری که بر روی باشگاه بزرگ استقلال وجود دارد هنوز این بازیکن نتوانست بازی تاثیرگذار خود را به نمایش بگذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ka5ea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریبا: کار منصوریان سخت، سخت است