تاریخ انتشار: 1396/02/13 23:10
کد خبر: 213065

سرنوشت عجیب ستاره پرسپولیسی؛ بازی در دسته اول

unPvELRjB1yK

 

به گزارش فرتاک ورزشی؛ سرنوشت احمد نوراللهی، یکی عجیب‌ترین موضوعات در نقل و انتقالات فصل آینده لیگ برتر است. نوراللهی نیم فصل برای بازی در تراکتور، به تبریز سفر کرد و مورد غضب بخشی از هواداران قرار گرفت اما نتوانست برای این تیم بازی کند. حالا در آستانه فصل جدید، او در دو راهی سختی قرار گرفته است.

 

دلیل سربازی رفتن نوراللهی در نیم فصل، قولی بود که او برای کسری خدمتش گرفته بود. بر اساس این توافق، نوراللهی تا پایان فصل در تراکتورسازی بازی می‌کرد و پس از آن، به پرسپولیس برمی‌گشت. محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات و بیرون نشستن طولانی مدت، نوراللهی را نگران کرده وعده‌ای که داده شده عملی نشود و او مجبور شود فصل بعد، در لیگ یک بازی کند.

 

 

در صورتی که نوراللهی کارت پایان خدمتش را بگیرد، فصل بعد در تیم مدافع عنوان قهرمانی و لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند در غیر این صورت، باید به لیگ یک برود و سهم ملوان یا فجرسپاسی شود. دو سرنوشت متفاوت، که می‌تواند آینده فوتبال او را تحت تاثیر قرار دهد. فعلا همه امید نوراللهی، به عملی شدن قولی است که برای کارت پایان خدمت گرفت و بخاطر همین، نیم فصل پرسپولیس را رها کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzp8j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها بمبی که پرسپولیسی‌شدنش قطعی شده/ مذاکره با 2 ستاره درجه یک/ 2 گزینه دیگر هم روی میز است