تاریخ انتشار: 1395/05/16 18:18
کد خبر: 269550

پیوستن به رئال یک رویاست

موسی سیسوکو، هافبک نیوکاسل مدعی شد که پیوستن به رئال، تحقق رویایش خواهد بود.
پیوستن به رئال یک رویاست

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی /

پس از عملکرد درخشان در یورو 2016، سیسوکو مورد توجه سپیدپوشان قرار گرفته است. نیوکاسل فصل گذشته به دسته پایین تر سقوط کرد و سیسوکو فصل آینده باید در چمپیونشیپ توپ بزند و حال چراغ سبزی به رئال نشان داد.

او گفت:" پیشنهاد آنها وسوسه کننده است. چه کسی در دنیا وجود دارد که با پیشنهاد یکی از بهترین های جهان وسوسه نشود. خیلی ساده است؛ وقتی شما جوان هستید و فوتبال را شروع می‌کنید، آرزویتان این است که حرفه ای شوید و برای رئال مادرید یا منچستریونایتد بازی کنید. من تلاش خودم را کرده ام و اگر باشگاهی مثل رئال برای جذبم پا پیش بگذارد اتفاق بزرگی برای من است. رد کردن باشگاهی مثل رئال کار دشواری است، هر چند که من هنوز جوان هستم و باید بهترین تصمیم ممکن را بگیرم.

اینکه زیدان سرمربی شما باشد فوق العاده است ولی امروز این مساله من نیست. همه زیدان را می‌شناسند، کارنامه اش را می‌دانند. می‌دانند چه فوتبالیستی بوده و چه مربی بزرگی است. او در دنیای فوتبال شخصیت مهمی است. حالا  باید صبر کنم و ببینم آیا او واقعا من را می‌خواهد تا بتوانم تصمیم بگیرم. می‌دانم باشگاه‌های زیادی خواهان جذب من هستند. بنابراین گزینه ها را بررسی خواهیم کرد و بهترین را انتخاب می‌کنم. باید ببینم چه پیش خواهد آمد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jwrg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پاسخ جالب رونالدو به انتقاد مورینیو +عکس