تاریخ انتشار: 1395/05/16 20:44
کد خبر: 269517

نفت مسجدسلیمان-ایرانجوان بوشهر/دیداری حساس در گرمای جنوب

دو تیم نفت مسجدسلیمان و ایرانجوان بوشهر از سری رقابت های هفته ی اول لیگ دسته اول فوتبال کشور، فردا به مصاف هم می روند.
نفت مسجدسلیمان-ایرانجوان بوشهر/دیداری حساس در گرمای جنوب

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، نفت مسجد سلیمان که در این دیدار میزبان است، در این فصل سهراب بختیاری زاده را روی نیمکت خود می بیند و با تغییر و تحول اساسی، سودای بازگشت به لیگ برتر را در سر دارد.

مسجد سلیمانی ها در بازار نقل و انتقالات تا حدود زیادی موفق عمل نمودند و توانستند مجتبی بیژن، رضا یزدان دوست، رضا جباری و چند بازیکن نامی دیگر را به تیم خود اضافه کنند و همین امر سبب شد تا یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر لقب بگیرند.

اما در آن سوی میدان، ایرانجوانی ها قرار دارند که با محمود خرمزی نتایج خوبی را در بازی های پیش فصل خود گرفته و در بازار نقل و انتقالات نیز بازیکنان خوبی را جذب کرده اند. از بهترین بازیکنانی که ایرانجوان در این فصل جذب کرده می توان به سعید ابراهیم پور، بابا محمدی، حسین کیانی و چند بازیکن نامی دیگر اشاره کرد که همگی آنان سابقه ی بازی در لیگ یک را در کارنامه خود دارند.

ایرانجوانی ها که همیشه به عنوان تیمی بازیکن ساز مشهور بوده است، به نظر می رسد در این فصل قصد لیگ برتری شدن را ندارد و بودن در بالای جدول هدف اصلی خرمزی می باشد.

کوبل داوری این دیدار بر عهده علی میرغفاری است و جواد قنبریان، محمد عطایی و ابوالحسن دلباز وی را در این امر یاری خواهند کرد.

گفتنی است این دیدار ساعت 19 در ورزشگاه محمدی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

خبرنگار: "آلن حیدری"

پیش بازی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkg88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بگوویچ: هدف گل گهر حضور در جمع شش تیم اول جدول است

در هفته‌های آینده نتایج بسیار خوبی می‌گیریم