تاریخ انتشار: 1395/05/17 00:28
کد خبر: 269469

بازیکنی که فقط به پرسپولیس رحم کرد/تصاویر

هافبک ملی پوش سایپا در امتیازهای فصل جاری تیمش تاثیر مستقیم داشته است.
بازیکنی که فقط به پرسپولیس رحم کرد/تصاویر

، اگر باشگاه سایپا کمی مبلغ رضایت‌نامه مهدی ترابی را پایین‌تر از رقم میلیاردی می‌آورد می‌توانستیم او را بمب نقل و انتقالاتی عنوان کنیم چراکه پرسپولیس هفته‌ها دنبال به خدمت گرفتن او بود و نتوانست به این هافبک 21 ساله و ملی پوش برسد اما ترابی هم جواب ابراز علاقه سرخ پوشان را به شکل دیگری داد و برخلاف هفته‌های دوم و سوم، در نخستین مسابقه فصل دروازه تیم خواهانش را باز نکرد!

ترابی در دو سال گذشته فقط 2 بار به ذوب‌آهن گل زده بود که در هفته دوم لیگ شانزدهم نیز نخستین گل فصل خود را دوباره برابر این تیم اصفهانی به ثمر رساند تا در گلزنی به تیم یحیی گل‌محمدی هت‌تریک کرده باشد.

او دیروز طلسم شکنی کرد و به یک تیم دیگر به غیر از ذوب‌آهن هم گل زد؛ ترابی دقیقه 40 بازی مقابل سیاه جامگان زیرکی به خرج داد و دفع ناقص نازاریو دروازه‌بان برزیلی این تیم را با دخالت به موقع تبدیل به گل کرد تا سهم مهمی در نخستین پیروزی فصل تیمش داشته باشد.

 

7uM74an7M3ul

ترابی که همواره به عنوان سازنده گل ایفای نقش می‌کرد، حالا نشان داده با تمرینات مستمر خود به یک گلزن نیز تبدیل شده است و علاوه بر حسین فرکی، کارلوس کی‌روش نیز می‌تواند بیش از پیش روی این جوان آینده‌دار حساب باز کند.

منبع: افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrnrz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیاه جامگان- سایپا/ عمو فرهاد پذیرای حسین آقا