تاریخ انتشار: 1395/05/17 09:03
کد خبر: 269454

کلوپ: دیوانگی است بگویم بهتر از بارسلونا هستیم

سرمربی آلمانی لیورپول با وجود آنکه تیمش با 4 گل بارسلونا را شکست داده است اما بهتر بودن از بارسلونا را دیوانگی می‌داند
کلوپ: دیوانگی است بگویم بهتر از بارسلونا هستیم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، لیورپول نشان داد در وضعیت خوبی به سر می برد و آماده فصل جدید لیگ برتر انگلیس است. قرمزپوشان آنفیلد در دیداری دوستانه در ومبلی به مصاف بارسلونا رفتند و موفق شدند با چهار گل آبیاناری‌ها را شکست بدهند و برای قدرت های لیگ جزیره خط و نشان بکشند.

با وجود اینکه لیورپول پیروزی قاطعی را برای بارسلونا به دست آورده است اما یورگن کلوپ پس از این دیدار تاکید کرد: این دیدار برای ما بسیار مهم و مفید بود. هواداران خوشحال هستند و به خوبی از تیم حمایت کردند. بارسلونا با وجود اینکه با چهار گل تن به شکست داد اما نمایش بدی نداشت. این دیوانگی است اگر بگویم به خاطر این پیروزی، بهتر از بارسلونا هستیم.

کلوپ ادامه داد: خوشبختانه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بسیار خوشحالم که با این نتیجه برابر تیم بارسلونا به پیروزی رسیدیم. به شاگردانم افتخار می کنم. امیدوارم در فصل جدید لیگ جزیره هم نتایج خوبی به دست آوریم. برای خوشحال کردن هواداران از جان مایه می‌گذاریم. فصل بسیار سختی در انتظار ماست اما آماده هستیم تا برابر حریفان به میدان برویم.

فصل جدید لیگ برتر انگلیس از شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد و لیورپول در حساس‌ترین بازی هفته نخست به مصاف آرسنال خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4boao5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی کلوپ خودش هم نمی داند چه می گوید و چه می خواهد!