تاریخ انتشار: 1395/05/17 09:34
کد خبر: 269453

ونگر: زلاتان در لیگ انگلیس به مشکل می‌خورد

سرمربی آرسنال به ستایش از خرید سوئدی شیاطین سرخ پرداخت با این حال از مشکل بزرگ او در لیگ جزیره هم سخن به میان آورد
ونگر: زلاتان در لیگ انگلیس به مشکل می‌خورد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، زلاتان ایبراهیموویچ در فصل جابجایی تابستانی بعد از اینکه قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان رسید تصمیم گرفت منچستریونایتد را به عنوان مقصد بعدی انتخاب کند.

پیوستن این بازیکن سوئدی به شیاطین سرخ یکی از بزرگ‌ترین خریدهای تابستانی لیگ جزیره بود. آرسن ونگر هم به ستایش از زلاتان پرداخت ولی تاکید کرد این بازیکن بزرگ سوئدی در لیگ جزیره به مشکل می‌خورد. 

سرمربی توپچی ها گفت: زلاتان بازیکن بزرگی است. او فصل قبل نشان داد چه آمادگی بالایی دارد اما باید بداند لیگ جزیره بسیار متفاوت است. او تکنیک بالایی دارد، زیبا بازی می کند و مهم تر از همه اینکه انگیز و تمایل زیادی به پیروزی دارد. با این حال باید بداند به سال های پایانی فوتبالش نزدیک شده است. زلاتان سن زیادی دارد و این فشار بالایی را به او وارد خواهد کرد چراکه در هر بازی مجبور است ثابت کند سنش بالا نرفته است و هنوز می تواند در سطح نخست فوتبال اروپا بازی کند. این مشکل بزرگی برای او خواهد بود.

ونگر ادامه داد: بازی‌های فصل قبل زلاتان با پاری سن ژرمن را زیر نظر داشتم. می توانم بگویم این بازیکن سوئدی بهترین فصل دوران خود در پاریس را پشت‌سر گذاشت. بدون شک این بازیکن سوئدی، انرژی مثبتی به تیم ژوزه مورینیو اضافه خواهد کرد. او یک قهرمان است و کاریزمای خاصی دارد. زلاتان در کنار کیفیت فنی توان بدنی بالایی هم دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2an9nv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرانترین بازگشت‌های تاریخ فوتبال اروپا