تاریخ انتشار: 1395/05/17 15:26
اختصاصی/
کد خبر: 269372

دیدار مسئولان داماش با اعضای هیات فوتبال گیلان

صبح امروز ( یکشنبه 17 مرداد) مالک و مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در محل هیئت فوتبال گیلان با مسئولین این هیئت به دیدار و گفتگو پرداختند.
دیدار مسئولان داماش با اعضای هیات فوتبال گیلان

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، در ابن جلسه ، اسماعیل حاجی پور مالک و رئیس هیئت مدیره باشگاه داماش گیلان و محمد مهدی الطافی مدیر عامل این تیم ، با آقایان الماسخاله رئیس ، مومنی نایب رئیس هیئت فوتبال استان و آقایان سیری و اکبرپور  دیدار کردند.

در ابتدای جلسه، اسماعیل حاجی پور از مجموعه هیئت فوتبال به جهت مساعدت و همکاری این هیئت با در اختیار گذاشتن زمین تمرین در مجموعه های عضدی و سردار جنگل تشکر نمود و از تعامل مثبت و سازنده رئیس هیئت فوتبال با باشگاه داماش گیلان تقدیر به عمل آورد.

در ادامه شهاب مومنی نایب رئیس هیئت فوتبال استان، ضمن تبریک انتصاب محمدمهدی الطافی به سمت مدیر عامل باشگاه داماش گیلان برای ایشان در مسیر پیش روی  آرزوی موفقیت نمود.

مهندس الطافی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان نیز ضمن تشکر از رئیس و نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان بر لزوم استحکام روابط سازنده باشگاه و هیئت فوتبال تاکید نمود و خواستار حفظ و استمرار روابط طرفین شد.

در ادامه جلسه پیشنهاداتی از سوی هیئت فوتبال به باشگاه داماش گیلان در زمینه های فوتبال و فوتسال ارائه گردید که مدیرعامل باشگاه ضمن دریافت این پیشنهادات، بررسی آنها را به اولین جلسه آتی هیئت مدیره داماش گیلان موکول نمود.

پیش از شروع جلسه نیز، محمد مهدی الطافی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان و رضا اکبرپور رئیس هیئت فوتبال شهرستان رشت طی گفتگویی دوستانه پیرامون مسائل مختلف فوتبال ، ثبت قرارداد بازیکنان و مباحث قانونی دیگر به تبادل نظر پرداختند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ewkm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رامبیز محمداف سرمربی داماش شد
دومین مربی خارجی در لیگ دو