تاریخ انتشار: 1395/05/17 17:37
کد خبر: 269326

بمب پرسپولیس خیال هواداران را راحت کرد

به نظر می‌رسید تیم فوتبال پرسپولیس در شروع لیگ در خط حمله به مشکل بخورد اما با حضور ستاره ملی‌پوش، این اتفاق رخ نداد.
بمب پرسپولیس خیال هواداران را راحت کرد

 به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل نقل‌وانتقالات، مهدی طارمی را به عنوان مهاجم اصلی خود از دست داد و در جذب کاوه رضایی هم ناکام ماند، به نظر می‌رسید در خط حمله و گل‌زنی به مشکل بر بخورد.

 

پرسپولیس آقای گل فصل گذشته لیگ برتر یعنی مهدی طارمی را در فصل نقل‌وانتقالات از دست داد و تنها گزینه این تیم در خط حمله هم جذب نشد. از طرفی برانکو ایوانکوویچ راضی به جذب مهره دیگری نشد تا این نگرانی برای هواداران ایجاد شود که پرسپولیس در فصل جدید در خط حمله و گلزنی مشکل خواهد داشت.

 

البته طارمی به پرسپولیس برگشت ولی مشخص بود به خاطر حاضر نبودن در تمرینات و اردوی آماده سازی پیش‌فصل، در هفته‌های اول آمادگی بازی در ترکیب اصلی و بازی 90 دقیقه‌ای را ندارد. با این وجود همه این مسائل باعث نشد تا پرسپولیس در گل‌زنی مشکل داشته باشد.

 

وحید امیری، بازیکن ملی‌پوش فصل گذشته نفت تهران که در فصل نقل‌وانتقالات به پرسپولیس آمد در سه بازی ابتدایی این تیم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. امیری با وجود این‌که مهاجم هدف و گلزن تخصصی نیست و در نفت و تیم ملی هم به عنوان وینگر، مهاجم کناری بازی می‌کند، توانسته در سه بازی پرسپولیس با به ثمر رساندن دو گل و تأثیر مستقیم روی یک گل، نقش اساسی در صدر نشینی پرسپولیس در هفته سوم داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jwpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لوبانوف: می‌خواهد از پرسپولیس جدا شود