تاریخ انتشار: 1395/05/17 20:50
اختصاصی/
کد خبر: 269296

شکست تلخ و سنگین نساجی مقابل اکسین/ حاجی فیروز با قدرت آغاز کرد

دو تیم اکسین البرز و نساجی مازندران در هفته ی اول لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند.
شکست تلخ و سنگین نساجی مقابل اکسین/ حاجی فیروز با قدرت آغاز کرد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، در این دیدار که در از ساعت 18 در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد، تیم اکسین موفق شد نساجی را با نتیجه ی 3-1 شکست دهد.

با گزارش این بازی همراه فرتاک ورزشی باشید:

ترکیب دو تیم

اکسین البرز: سعید رازانی، مجتبی شیری، مسیح زاهدی، میثم آقابابایی، مجید ترکاشوند، علی اصغرکریمی، محمود شفیعی، شاهین شفیعی، امیر میر بزرگی، مجتبی زارع و اسماعیل فرهادی (سرمربی: فیروز کریمی)

ترکیب نساجی: محمدعلی نعمتی، کاظم حیاط منش، میلاد احمدی، علی غلامعلی تبار، حمید نعمتی، هانی اسماعیلی، میثم کریمی، عباس یحیی بیگی، امین شجاعیان، محمد قاسم نژاد و مقداد قباخلو(سرمربی: محمود فکری)

کوبل داوری: پیروز سیف الله پور، آرمان اسعدی، عسگر محمدی و داود محرابی

گزارش بازی

قرمزپوشان نساجی که حمایت هواداران خود را در این بازی به شدت حس می کردند، وارد این بازی شدند و بازی با احتیاط خواصی از سوی دو تیم ادامه داشت.

در 20 دقیقه ابتدایی بازی دو تیم بسیار محتاطانه بازی کردند و با پاس های فراوان در نیمه خودی سعی در شناخت حریف داشتند به طوری که هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد نشد.

در ادامه، نساجی بازی را در دست گرفت و توسط محمد قاسمی نژاد خیلی زود به گل رسید اما پس از گل عقب نشست تا اکسین مالک میدان شود. حملات اکسین سرانجام در واپسین لحظات نیمه اول به ثمر نشست و این تیم با گل امیر میربزرگی بازی را به تساوی کشاند.

نیمه دوم هرچند نساجی بازی را کمی بهتر آغاز کرد، اما اکسین در ادامه نبض بازی را در دست گرفت و تعویضهای کریمی نیز مزید بر علت شد تا گل دوم اکسین نیز توسط میربزرگی در دقیقه 70 به ثمر برسد.

در حالی که نساجی خود را شکست خورده ی این بازی می دانست، به طور گروهی به دروازه ی اکسین یورش برد و همین امر سبب شد تا دفاع نساجی خالی بماند و در یک غافلگیری، شاهین شفیعی گل سوم را از روی نقطه ی پنالتی به ثمر رساند.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ewx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض قائم مقام باشگاه نساجی به ورزشگاه انقلاب کرج
اختصاصی/