تاریخ انتشار: 1396/02/27 18:51
کد خبر: 210186

اطلاعیه باشگاه استقلال بعد از محرومیت تماشاگران پرسپولیس

باشگاه استقلال در آستانه دیدار مقابل العین امارات، در اطلاعیه ای از هواداران خود خواست نسبت به محرومیت احتمالی این باشگاه در لیگ قهرمانان هوشیار باشند.
اطلاعیه باشگاه استقلال بعد از محرومیت تماشاگران پرسپولیس

 کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به خاطر اتفاقات بازی پرسپولیس و الوحده امارات، تماشاگران این تیم ایرانی را از بازی با لخویا قطر محروم و جریمه 10 هزار دلاری را برای پرسپولیس در نظر گرفت.

باشگاه استقلال که در آستانه بازی با العین امارات است، از هوادارانش خواست این مسائل را رعایت کنند.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: «با توجه به حکم صاده از سوی کمیته انضباطی AFC، باشگاه استقلال به دلیل انداختن نور لیزر در ورزشگاه آزادی، به پرداخت مبلغ ٥٤ هزار دلار محکوم شد. با وجود شرایط سخت مالی و برای جلوگیری از محرومیت های بیشتر، باشگاه استقلال این مبلغ را پرداخت و پرونده خود در AFC را بست.

جریمه دیگری که باشگاه استقلال در خطر محکوم شدن به آن قرار دارد، محرومیت از برگزاری بازی خانگی بدون حضور تماشاگران است که پیرو مذاکرات انجام شده با کنفدراسیون فوتبال آسیا، این محکومیت برای یک سال به حالت تعلیق درآمده است. البته چنانچه در مسابقات آینده تخلفات قبلی تکرار شود، این محکومیت از سوی AFC به اجرا در می آید و استقلال باید در لیگ قهرمانان آسیا بدون تماشگر بازی کند.

لذا باشگاه استقلال از کلیه هواداران عزیز و گرامی خود تقاضا دارد برای جلوگیری از محرومیت و پرداخت جرایم بیشتر، این نکات را مد نظر قرار دهند:

۱- از انداختن هرگونه نور لیزر به داخل زمین، به طور جد خودداری کنند.

٢- از پرتاب هرگونه مواد محترقه، بطری آب و اشیا ممنوعه، خودداری شود.

٣- برای مسابقه دوشنبه شب فقط به تشویق تیم محبوب خود پرداخته و از سردادن هرگونه شعاری که بی احترامی به تیم حریف و یا تیم داوری باشد، پرهیز نمایند.

تردیدی نیست که هواداران عزیز و فهیم استقلال خود به این نکات به خوبی واقف بوده و اقدامی نمی کنند که به زیان تیم محبوبشان تمام شود و اگر کسی در لباس هوادار استقلال قصد انجام چنین کارهایی داشت، او را به ماموران انتظامی مستقر در ورزشگاه معرفی می نمایند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nyq5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راهی که برانکو به هر 3 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نشان داد