تاریخ انتشار: 1396/02/27 19:48
کد خبر: 210179

پیشنهاد نجومی سرمربی برزیلی فولادی ها را پشیمان کرد

اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد به انتخاب مربی خارجی برای این تیم در فصل آینده نزدیک تر هستند.
پیشنهاد نجومی سرمربی برزیلی فولادی ها را پشیمان کرد

یحیی گل محمدی سرمربی سابق تیم های ذوب آهن و پرسپولیس پنجشنبه هفته گذشته جلسه ای با اژدری زاده مدیرعامل باشگاه فولاد برگزار کرد.

گل محمدی در این جلسه که در تهران برگزار شد برنامه خود برای قبول هدایت فولاد در فصل بعد را ارائه کرد و مقرر شد مسئولان فولاد پس از بررسی پاسخ گل محمدی را بدهند.

فولادی ها درباره انتخاب سرمربی جدید جلسه هیئت مدیره برگزار کردند و اژدری زاده برنامه های گل محمدی را در این جلسه مطرح کرد و درباره سایر گزینه ها هم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

کورورش موسوی سرمربی تیم فولاد نوین و سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان هم دیگر گزینه های فولاد هستند که صحبت راجع به آنها صورت گرفته و جمع بندی نهایی درخصوص آنها به نتیجه نرسیده و از میان گزینه ها خارج شده و گزینه های خارجی برای سرمربی گری فولاد مطرح شدند.

هیئت مدیره باشگاه مدیرعامل را موظف کرده است با مربیان خارجی از کشورهای برزیل، پرتغال و یونان مذاکره کرده و نتیجه را به هیئت مدیره اعلام کند.

جدی ترین گزینه فولادی ها برای سپردن سکان هدایت این تیم مارکوس پاکتای برزیلی بود که رقم بالای درخواستی او باعث شد از سبد خرید فولاد خارج شود. این مربی مطرح در کشورهای حوزه خلیج فارس درخواست مبلغ یک میلیون دلار از فولاد داشته است و همین باعث شده مسئولان باشگاه سراغ  گزینه های دیگر و ارزان قیمت تر بروند.

جمع بندی مسئولان باشگاه روی مربی خارجی است و گزینه خارجی در هیئت مدیره حامیان بیشتری دارد اما مقرر شده است بعد از گرفتن برنامه و قیمت مربیان و بررسی شرایط آنها تصمیم گیری صورت گیرد که از بین یحیی گل محمدی و گزینه نهایی مربیان خارجی کدام یک سرمربی فولاد شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmykd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطر جدی در کمین حریفان پرسپولیس