تاریخ انتشار: 1395/05/17 20:56
کد خبر: 269258

از پرسپولیس بهتریم/میلیاردی میگیرم نوش جانم!

هافبک کامرونی فولاد خوزستان گفت: از اینکه نتوانستیم انتظار هواداران مان را برآورده سازیم شرمنده ایم و از آنها عذرخواهی می کنیم.

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،بازیکن کامرونی فولاد خوزستان که در فصل نقل و انتقالات به گسترش فولاد نزدیک شد اما در نهایت در فولاد ماند، با وجود عملکرد خوبی که مقابل پرسپولیس داشت، حالا با سرخپوشان اهوازی در قعر جدول قرار گرفته است. ماتیاس چاگو که گرانترین بازیکن فولاد در فصلی که این تیم صرفه جویی انجام داده است و سعداوی و هواداران فولادی امید زیادی به او بسته اند. 

می توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم

ماتیاس چاگو، هافبک کامرونی فولاد خوزستان در ابتدا با اشاره به بازی تیمش مقابل پرسپولیس  اظهار داشت: همان طور که پیش بینی می کردیم بازی با پرسپولیس بازی سخت و فیزیکی بود. با توجه به توصیه های کادر فنی در این بازی مبنی بر اینکه در 15 دقیقه اول شاهد حملات بی شمار و گسترده پرسپولیس روی دروازه مان خواهیم بود، خوشبختانه توانستیم این حملات را کنترل و رفته رفته بر بازی سوار شویم. با تمرکزی که به دست آوردیم بازی را به تعادل کشاندیم. در نیمه دوم کادر فنی دستورات تاکتیکی دیگری به ما داد که خوشبختانه با تعویض های به موقع نه تنها حملات حریف را دفع کردیم بلکه ضدحملات خطراتی را ایجاد کنیم و در یک ضدحمله پیش بینی شده به گل برتری هم دست یافتیم اما در ادامه روی یک اشتباه و غفلت گل مساوی را دریافت کردیم. فکر می کنم در پایان نتیجه مساوی عادلانه بود و ما هم به هدف خود رسیدیم. البته اگر کمی خوش شانس تر بودیم و متمرکزتر عمل می کردیم حتی می توانستیم با پیروزی بر پرسپولیس با امتیاز کامل زمین را ترک کنیم.

متوجه شعار پرسپولیسی ها نشدم

وی درباره اینکه بعد از بازی پرسپولیس هواداران حریف معتقد بودند فولاد ضد فوتبال بازی کرد، تصریح کرد: من متوجه این قضیه نشدم و تنها چیزی که به یاد دارم در پایان بازی به همراه کلیه بازیکنان به سمت هواداران تیم خود رفتیم و به ابراز احساسات آنها ادای احترام کردیم.

از شکست دیروز غمگین هستم

چاگو درباره شکست از ذوب آهن در هفته سوم لیگ در اهواز عنوان کرد: درباره این بازی چه می توانیم بگوییم. از نتیجه به دست آمده در بازی با ذوب آهن بسیار غمگین و ناراحت هستیم. در این بازی هم حق مان باخت نبود. بعد از بازی با پرسپولیس در برابر ذوب آهن برای نتیجه ای بهتر به میدان رفتیم و تلاش مان را هم کردیم اما روی یک ضربه ایستگاهی و اشتباه دفاعی دو گل بسیار بد خوردیم. فوتبال همین است و در آن شکست و پیروزی وجود دارد و چیزی قابل پیش بینی نیست. این بازی تمام شد و باید از آن درس بگیریم و در بازی های آینده به خصوص در مشهد مقابل سیاه جامگان به کار گیریم و این نتیجه را تلافی کنیم.

رفته رفته بهتر می شویم

هافبک کامرونی فولاد خوزستان درباره اینکه از 3 بازی اول خود در لیگ تنها به یک امتیاز دست یافتند، گفت: در بازی اول مقابل ماشین سازی هماهنگی لازم را نداشتیم. ضمن اینکه شناخت چندانی از حریف خود نداشتیم. با این حال باید با بدشانسی کامل و روی دو توپ ارسالی بر روی دروازه ما در کل بازی دروازه مان گشوده شد و علی رغم برتری میدانی که داشتیم در پایان با شکست مواجه شدیم که به نظرمن اگر در این بازی قدر موقعیت های به دست آمده را می دانستیم می توانستیم با اختلاف زیاد ماشین سازی را با شکست بدرقه کنیم. در 2 بازی دیگر نیز وضعیت همین بوده و متاسفانه با بدشانسی شکست خوردیم. فکر می کنم رفته به رفته وضعیتمان بهتر می شود. 

جایگاه خوبی در پایان لیگ خواهیم داشت

هافبک کامرونی فولاد درباره وضعیت تیم و شرایط فولاد گفت: با توجه به اینکه کادر فنی در نظر دارد با جذب یکی، دو بازیکن به فکر تقویت تیم باشند یقینا با هماهنگی بازیکنان و اجرای تاکتیکی دستورات کادر فنی آینده خوبی برای تیم فولاد در ادامه لیگ پیش بینی می کنم و جایگاه بسیار خوبی را برای این تیم در پایان لیگ رقم خواهیم زد.

قرارداد هر بازیکنی محرمانه است

چاگو که تنها بازیکن میلیاردی فولاد می باشد در رابطه با شفاف سازی قراردادها از سوی فدراسیون گفت: قرارداد هرکسی باید محرمانه باشد. با این حال اظهارنظر خاصی در این باره ندارم. من یک بازیکن خارجی هستم و به دور از خانواده خود به سر می برم. فوتبال حرفه من است و به ازای مبلغی می گیرم تلاش می کنم تا برای تیم خوب فولاد مثمرثمر باشم و رضایت کادر فنی و هواداران خوب این تیم را برآورده سازم.

شرمنده هواداران هستیم

وی در پایان افزود: از اینکه نتوانستیم انتظار هواداران مان را برآورده سازیم شرمنده ایم و از آنها عذرخواهی می کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j977e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم دایوینگ پرسپولیس!/تصاویر