تاریخ انتشار: 1395/05/17 21:08
اختصاصی/
کد خبر: 269257

تحقیر ایرانجوان توسط مسجدسلیمانی ها/ اولین تغییر کادر فنی صورت می گیرد!

دو تیم نفت مسجدسلیمان و ایرانجوان بوشهر در هفته ی اول لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند.
تحقیر ایرانجوان توسط مسجدسلیمانی ها/ اولین تغییر کادر فنی صورت می گیرد!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، در این دیدار که در از ساعت 19 آغاز شد، تیم نفت مسجدسلیمان موفق شد نا نتیجه 3-0 ایرانجوان بوشهر را شکست دهد.

با گزارش این بازی همراه فرتاک ورزشی باشید:

ترکیب دو تیم

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، مجتبی بیژن، رضا یزدان دوست، میلاد خدایی، محمد خان احمدی، ستار دراجی، امین جهان کهن، رضا جباری، محمد معاوی، حسین رسولی و فرزاد محمدی (سرمربی: سهراب بختیاری زاده)

ایرانجوان بوشهر: سعید ابراهیم پور، رامین دهقانی، میلاد ربانی فرد، امیر تهمورثی، مهدی طاهری، سید اصلان حسینی، علیرضا زارعی، بابا محمدی، عباس صفری، رضا بلیوند و سعید نامجو

کوبل داوری: علی میر غفاری، جواد قنبریان، محمد عطایی و ابوالحسن دلباز

گزارش بازی

بازی حساس دو تیم جنوبی با حساسیت بالایی برگزار شد و دو تیم با احتیاط خاصی بازی را دنبال می کردند که در دقیقه ی 40 مسابقه، خطای علیرضا زارعی بر روی بازیکن نفت مسجد سلیمان باعث اخراج این بازیکن و به دست آمدن ضربه پنالتی برای نفت مسجد سلیمان شد که رضا جباری از روی نقطه پنالتی برای مسجد سلیمانی ها گلزنی کرد.

بازی در نیمه ی اول آبستن حوادث چندانی نبود بازی با نتیجه 1-0 به سود یاران سهراب بختیاری زاده در نیمه ی اول به پایان رسید.

با شروع نیمه ی دوم حملات نصفه و نیمه ای را ایرانجوانی ها صورت دادند، اما در دقیقه53 ارسال کرنر و ضربه محمد معاوی باعث شد تا اندوخته های نفت دو برابر شد و نفتی ها 2-0 جلو بیافتند.

در حالی که دو تیم بازی را تمام شده فرض کرده بودند، دقیقه 87 پاس رو به بیرون موسوی به پورافراز رسید و این بازیکن گل سوم نفت را وارد دروازه ایرانجوان کرد.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6jjd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست بازیکنان ایرانجوان برای رویارویی با نفت مسجد سلیمان اعلام شد
اختصاصی/