تاریخ انتشار: 1395/05/17 21:23
کد خبر: 269255

اضطراب در وجود طارمی!

مهدی طارمی در تمرین امروز پرسپولیس موقعیت های عجیبی را از دست داد، مساله ای که با تعجب حاضران همراه بود.
اضطراب در وجود طارمی!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر گسترش فولاد تبریز در هفته سوم لیگ برتر از ساعت 13:10 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری شد. کاروان پرسپولیس مستقیما از فرودگاه به ورزشگاه شهید کاظمی آمد.

 

* برانکو ایوانکوویچ و کادر فنی پرسپولیس، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، مهدی طارمی و محسن مسلمان نفراتی بودند که جدا از کاروان تیم و با ماشین شخصی خود را به محل تمرین رساندند.

* آنتونی گولچ حدود سی دقیقه زودتر از سایر بازیکنان با یک توپ در زمین حاضر شد و به روپایی پرداخت.

 

* پرسپولیسی ها تمرینات شان را از ساعت ۱۳.۱۰ دقیقه پس از صحبت های کادر فنی آغاز کردند و تمام بازیکنان با دویدن دور زمین بدن هایشان را گرم کردند.

* بازیکنانی که روز گذشته در بازی فیکس بودند پس از دویدن دور زمین به سالن مجموعه کاظمی رفتند.

 

* کادر فنی پرسپولیس در زمین بازی مشغول مرور کارهای تکنیکی بودند و کریم باقری، مارکو استیلینویچ و حتی خود برانکو دقایقی پا به توپ شدند.

* فوتبال درون تیمی برنامه دیگری بود که کادر فنی برای این تمرین در نظر گرفته بود از نکات جالب توجهی فوتبال سرتن چوک دستیار اول برانکو قضاوت این بازی را بر عهده داشت و بارها از سوی بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفت و بازیکنان به قضاوت وی اعتراض داشتند.

 

* کری جالبی میان بازیکنان به وجود آمده بود، کریم باقری و ایگور پانادیچ در این فوتبال درون تیمی حضور داشتند و کری جالبی با هم داشتند.

* مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس چندین موقعیت گل را خراب کرد و حتی در یک صحنه از دو قدمی دروازه توپ را به بیرون زد. کریم باقری هم به گل نزدن های طارمی واکنش نشان داد و به وی اعتراض کرد.

 

* با وجود اینکه تمرین پشت درهای بسته برگزار نشد تنها دو هوادار این تمرین را از نزدیک تماشا کردند.

* برانکو در اوایل تمرین برای انجام مصاحبه با خبرنگاران به جایگاه آنها آمد و در این هنگام کریم باقری چندین شوت را به نزدیکی خبرنگاران شلیک کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqdbp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مرزبان: اگر پرسپولیس پیشنهاد بدهد با استقبال می پذیرم