تاریخ انتشار: 1396/02/29 18:55
کد خبر: 209783

حضور مربی سابق بارسلونا در کادرفنی یک تیم لیگ برتری

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد از جذب دو بازیکن خارجی، حضور بدنساز سابق بارسلونا در کادر فنی و جدایی احتمالی مگنو باتیستا خبر داد.
حضور مربی سابق بارسلونا در کادرفنی یک تیم لیگ برتری

هوشنگ نصیرزاده درباره آخرین فعالیت های نقل و انتقالات گسترش فولاد گفت: پس از توافق با آقای بوناچیچ همکاران ایشان در کادر فنی مشخص شدند. بر این اساس آقای عباس آقایی و ستار همدانی به عنوان دستیار ایرانی ایشان را همراهی می کنند. آقای ماجیستر مربی بدنساز سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که سابقه همکاری با مربیان بزرگ زیادی از جمله فنخال و دیگر مربیان سرشناس جهان را دارد به عنوان بدنساز از سوی آقای بوناچیچ به باشگاه معرفی شدند و حضورشان در تیم قطعی است.

وی افزود: همچنین به دنبال جذب یک مربی گلرهای بومی و تبریزی هستیم و در این باره چند گزینه داریم و پس از مذاکرات و بررسی ها تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد و مربی گلرها نیز معرفی می شود.

مدیرعامل گسترش فولاد درباره نقل و انتقالات بازیکنان این تیم گفت: تمرینات ما طبق برنامه آقای بوناچیچ ۲۲ خرداد شروع می شود و تا هفته آتی تمام بازیکنان مدنظر جذب خواهند شد و تیم تکمیل می شود. با ۱۵ بازیکن قرارداد داریم و تاکنون آقای بوناچیچ فردی را در لیست مازاد قرار نداده اما احتمال دارد چند نفری از جمع بازیکنانی که با ما قرارداد دارند فصل بعد در تیم نباشند.

وی ادامه داد: مگنو باتیستا پیشنهاداتی دارد و مذاکره خواهیم کرد و در صورت توافق رضایتنامه ایشان صادر می شود. همچنین داریوش شجاعیان با ما قرارداد دارد و جدایی ایشان منوط به توافقات است. سعید آقایی هم هرچند که با ما دیگر قرارداد ندارد اما برای جدایی و پیوستن به تیم دیگری باید رضایت باشگاه گسترش را جذب کند چون بدهی هایی به این باشگاه دارد.

نصیرزاده درباره جذب بازیکنان جدید گفت: آقای بوناچیچ لیست خرید خود را ارائه کردند و با تک تک بازیکنان مدنظر در حال مذاکره هستیم و به محض توافق نامشان را رسانه ای می کنیم. ما برای جلوگیری از بالا رفتن قیمت ها سعی می کنیم قبل از توافق نام بازیکنی رسانه ای نشود. دو بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد، احتمالا مگنو باتیستا خواهد رفت و ما چون دو خارجی دیگر داریم، دو بازیکن خارجی دیگر جذب خواهیم کرد. با دو بازیکن خارجی که باشگاه آنها را به آقای بوناچیچ پیشنهاد کرد و او هم از آنها شناخت داشته توافق کرده ایم. این دو بازیکن هم اکنون در پرواز هستند و در مسیر آمدن به ایران هستند و امشب وارد ایران می شوند. آنها بازیکنان باکیفیتی هستند که سابقه بازی در قطر را هم داشتند و آقای بوناچیچ هم از آنها شناخت خوبی دارد و موافق جذبشان بوده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvwwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ماجرای مذاکره پرسپولیس برای جذب شجاعیان