تاریخ انتشار: 1395/05/17 23:56
کد خبر: 269244

اخباری کوتاه از فوتبال گیلان

عزیز معبودی مدافع کناری تیم ملوان انزلی که دستش از ناحیه آرنج دچار شکستگی شده، دیروز در اراک مقابل تیم آلومینیوم بازی نکرد. البته شدت مصدومیت معبودی به حدی است که او تا چند هفته قادر به شرکت در تمرین هم نیست.
اخباری کوتاه از فوتبال گیلان

به گزارش فرتاک ورزشی، پرسپولیسی ها که روز شنبه در هفته سوم لیگ با نتیجه (۱ – ۰) تیم گسترش فولاد را در تبریز مغلوب کرده بودند، به داماشی ها پیغام داده اند که روز بعد (یکشنبه) یک دیدار دوستانه با تیم آبی پوش رشتی انجام دهند و از بازیکنان ذخیره خود استفاده کنند. اما مربیان داماش، هم به خاطر این که تازه به تهران رسیده بودند و هم نمی خواستند رویاروی نفرات ذخیره پرسپولیس قرار بگیرند، نپذیرفتند.

___________________________

عشوری زاد، دور از سپیدرود

 یکی از نقاط قوت سپیدرود رشت در خط دفاع، بهره مندی از نیروهای باتجربه است که به خصوص در مسابقات خارج از خانه به سرخ پوشان کمک خواهند کرد. فقط افشین عشوری زاد که از جمله خوب های سپیدرود محسوب می شود، مصدوم گردیده است.

___________________________

شانس بیشتر پاک نژاد

  در بازگشت تیم داماش از اردوی “کردان” کرج در هفته آینده، سرپرست این تیم مشخص می شود. پس از عدم قبول مهدی تنهایی پیشکسوت استقلال رشت به دلیل مشغله کاری که مهندس شهرداری است، شانس احمد پاک نژاد هافبک شوت زن دهه هفتاد استقلال رشت بیشتر به نظر می رسد.

___________________________

لاهیجان تیم داری نمی کند

شهرداری لاهیجان که فصل قبل در زیرگروه دسته سوم کشور شرکت داشت و بالا نرفت، امسال نمی خواهد تیم داری کند. این یک خبر بسیار بد برای فوتبال لاهیجان و شرق گیلان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqnm5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیمانلو از بادران به توسعه کیش پیوست