تاریخ انتشار: 1396/02/30 20:06
کد خبر: 209605

پورموسوی: از بازیکنان خواستم در این دو بازی آخر حاضر شوند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: از بازیکنان خواستم با وجود تمامی مشکلات در دو بازی پایانی مقابل الهلال عربستان حاضر شوند و کار خود را در فصل جاری به پایان برساند.
پورموسوی: از بازیکنان خواستم در این دو بازی آخر حاضر شوند

 سیروس پورموسوی درمورد عدم سفر بازیکنان استقلال خوزستان به تهران برای عزیمت به مسقط جهت حضور در دیدار مقابل الهلال عربستان گفت: با مسئولان باشگاه و استان صحبت کرده‌ام تا به بازیکنان متعهد شوم که آنها بتوانند با خیال راحت سوار هواپیما شده و راهی تهران شوند اما مسئولان خود را قایم کرده‌اند.

وی  افزود: از تک‌تک بازیکنان تیم درخواست می‌کنم به خاطر مردم استان و هواداران استقلال خوزستان به تهران سفر کنند تا با عزیمت به مسقط در دو بازی مقابل الهلال عربستان حاضر شویم و کارمان را به پایان برسانیم. به بازیکنان به خاطر ناراحتی که دارند حق می‌دهم آ‌نها حق و حقوق خود را می‌خواهند در شرایطی به سر می‌بریم که شاید عده‌ای بخواهند از این وضعیت سوء استفاده کنند. با تمام مشکلات جنگیدند و کار خود را پیش بردند. نباید اجازه دهیم کسی به ما انگ بزند. اکنون در تهران به سر می‌برم منتظر هستم تا بازیکنان سوار هواپیما شوند و به تهران بیایند تا صبح فردا عازم مسقط شویم.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه تاکید کرد: با بازیکنان تماس گرفته‌ام و از ‌آنها خواسته‌ام در دیدار مقابل الهلال حاضر شوند تعدادی از بازیکنان این مساله را قبول کردند و تعدادی هم هنوز ناراحت هستند امیدوارم همه بازیکنان به این جمع‌بندی برسند که به تهران سفر کنند و سپس عازم عمان شویم. باید در این دیدار با تمام قدرت به میدان برویم و باعث شادی دل مردم ایران شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان مربوطه قولی برای عمل خود داده‌اند،‌ اظهار داشت: بازیکنان خواسته زیادی ندارند؛ آنها حق و حقوق خود را می‌خواهند وقتی پولشان را نگرفته‌اند درخواست دریافت یک چک ضمانت کردند این چک هم به بازیکنان پرداخت نشده است. به بازیکنان توصیه می‌کنم این دو بازی را برگزار کنند و کار را به اتمام برسانند. کسانی که مسئولیت باشگاه را داشته‌اند و برای تیم بودجه تعیین کرده‌اند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده‌اند.

پورموسوی در پایان گفت: بلیت سفر به تهران برای ساعت ۲۲:۳۰ تهیه شده تا پس از حضور در تهران ساعت ۵ صبح فردا راهی مسقط شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azdeg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 زمان سفر اس. خوزستان مشخص شد

الهلال قهرمان - استقلال خوزستان اعتصاب!
شرایط متفاوت آبی های اهواز و ریاض قبل از نبرد آسیایی