تاریخ انتشار: 1395/05/18 07:33
کد خبر: 269212

پایان نگرانی ها درباره کاپیتان پرسپولیسی

پزشک تیم سیاه جامگان حرف و حدیث های به وجود آمده در رابطه با ناراحتی قلبی کاپیتان این تیم را تکذیب می کند و می گوید وی منعی برای حضور در تیم ندارد.

به گزارش فرتاک ورزشی، دکتر زارع در رابطه با حرف و حدیث هایی که مبنی بر ناراحتی قلبی رضا نورمحمدی بیان می شود گفت: کاپیتان تیم سیاه جامگان هیچ ناراحتی و مشکلی ندارد و می تواند به مانند همیشه در تمرینات و بازی های این تیم حضور داشته باشد.

 

پزشک تیم سیاه جامگان در این رابطه ادامه داد: همه بازیکنان در تست پزشکی ایفمارک حضور پیدا کرده بودند، در ارزیابی اولیه به نکته ای مشکوک شدیم که مربوط به تفاوت های یک ورزشکار حرفه ای با مردم عادی است، به همین دلیل بهتر دیدیم یک مشاوره تخصصی داشته باشیم و از آقای نورمحمدی خواهش کردیم تا در مرکز پزشکی هسته ای ارزیابی نهایی شود.

 

وی در رابطه با نتیجه نهایی ارزیابی تخصصی ادامه داد: بر اساس آخرین آزمایش های پیشرفته هیچ علائمی مبنی بر ناراحتی قلبی در رضا نورمحمدی ندیدیم و اعلام کردیم هیچ منعی برای حضور او در تمرینات و بازی های سیاه جامگان وجود ندارد.

 

دکتر زارع در رابطه با علل به وجود آمدن تردیدها درباره این بازیکن گفت: تردیدی در این رابطه به وجود نیامد، سیستم قلبی ورزشکاران حرفه ای با مردم عادی متفاوت است، ذات ورزشکار حرفه ای همین است و ممکن است هر ورزشکاری ضربان قلبی پایین تری داشته باشد و ما به دلیل اصول حرفه ای کارمان هرجا که احساس می کنیم ممکن است تغییراتی در سیستم بدنی بازیکنان به وجود بیاید باید ارزیابی نهایی انجام دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lb9jr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک تیم کامل از پرسپولیس در دربی مشهد!!/ 11 بازیکن پرسپولیس در دربی مشهد