تاریخ انتشار: 1395/05/18 09:44
کد خبر: 269207

نمره جهانبخش و قوچان‌نژاد+عکس

هفته اول اردیویژه هلند روز گذشته (یکشنبه) با انجام چند دیدار به پایان رسید و سایت فوتبال اینترنشنال طبق روال فصول پیشین این رقابت‌ها اقدام به انتخاب برترین بازیکنان کرد.
نمره جهانبخش و قوچان‌نژاد+عکس

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، الیرو الیا، مهاجم 29 ساله تیم فاینورد با دریافت نمره عالی هشت عنوان بهترین بازیکن هفته اول فصل جدید اردیویژه هلند را به خود اختصاص داد. فاینورد در بازی برابر گرونیخن با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید و الیا زننده سه گل تیمش بود.

برخن (ویتسه)، دانیل (آیندهوون)، اسحارس (هیرنوین) و ریدوالد (آژاکس آمستردام) نیز با دریافت نمره‌های هشت و هفت و نیم در فهرست پنج بازیکن برتر هفته اول اردیویژه هلند قرار گرفتند.

فوتبال اینترنشنال هلند در ارزیابی کیفی بازی بازیکنان دو تیم آلکمار و هیرنوین نیز به علیرضا جهانبخش نمره خیلی خوب هفت و نیم را اختصاص داد. رضا قوچان‌نژاد، مهاجم تیم هیرنوین هم نمره متوسط پنج و نیم را دریافت کرد.

دیدار تیم‌های آلکمار و هیرنوین در هفته اول اردیویژه هلند با نتیجه تساوی 2 - 2 خاتمه یافت و علیرضا جهانبخش ضمن حضور 90 دقیقه‌ای گل اول آلکمار را ساخت. قوچان‌نژاد نیز در دقیقه 74 از سوی یورگن استرپل، سرمربی هیرنوین تعویض شد و جای خود را به ورمان داد.

در هفته دوم اردیویژه هلند یاران قوچان‌نژاد جمعه هفته جاری میزبان تیم اوترخت هستند و آلکمار نیز یکشنبه هفته آینده میهمان تیم قدرتمند آیندهوون است.

 

نمره خیلی‌خوب جهانبخش و متوسط قوچان‌نژاد+عکس

 

نمره خیلی‌خوب جهانبخش و متوسط قوچان‌نژاد+عکس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqdzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاس گل جهانبخش مقابل یاران قوچان نژاد