تاریخ انتشار: 1396/03/04 13:11
کد خبر: 208600

چهار ملی پوش از سفر اتریش محروم شدند

به دلیل صادرنشدن ویزای سفر به اتریش چهار بازیکن تیم ملی اردوی آماده سازی را ترک کردند.
چهار ملی پوش از سفر اتریش محروم شدند

در شرایطی که کاروان ایران فردا باید ایران را به مقصد اتریش ترک کند تا اردوی آماده سازی خود را برای بازی با مونته نگروه آغاز کند عدم صدور روادید برای چهار بازیکن حاضر در لیست باعث شد تا آنها با دلخوری اردوی تیم ملی را ترک کنند.


حامد لک، محمدحسین کنعانی زادگان، ساسان انصاری و وحید محمدزاده چهار بازیکنی هستند که با وجود تلاش های صورت گرفته ویزای شینگن برای سفر آنها با کاروان تیم ملی صادر نشد تا در عین بدشانسی از همراهی شاگردان کی روش باز بمانند. گویا دلیل اصلی عدم صدور ویزا غیبت آنها در آخرین اردوی اروپایی تیم ملی در کشور ایتالیا بود که باعث شد تا این چهار نفر سفر به اتریش را از دست بدهند.


به این ترتیب کاروان تیم ملی ظهر فردا در حالی باید راهی اتریش شود که تنها 10 بازیکن در حال حاضر در اردو حضور دارند که شامل دو دروازه بان و 8 بازیکن می شوند. اتفاقی که قطعا می تواند باعث دلخوری شدید کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی شود آن هم در آستانه جدال حساس با ازبکستان در روز هفتم مقدماتی جام جهانی 2018.


عدم صدور ویزا برای چهار بازیکن یاد شده در حالی رخ داد که روسای فدراسیون از حداقل 10 روز قبل می دانستند که چه بازیکنانی در فهرست تیم ملی برای اردوی اتریش حضور دارند و می توانستند به صورت جدی تر پیگیر صدور ویزای این بازیکنان باشند. شاید به همین خاطر هم بود کی روش با شنیدن خبر عدم صدور روادید سفر چهار ملی پوش به هم ریخت و بلافاصله در نشستی با مسئولان تیم ملی در هتل به بررسی شرایط پرداخت. 


از همین رو هیچ بعید نیست بار دیگر شاهد موضع گیری تند سرمربی تیم ملی باشیم. کی روش که عادت دارد با هر اتفاق غیرمنتظره در اردوی تیم ملی و به هم خوردن برنامه های آماده سازی انتقادات تندی از فدراسیون و سازمان تیم های ملی انجام دهد قطعا این بار هم سکوت نخواهد کرد به خصوص که در یک قدمی صعود به جام جهانی برای دومین دوره متوالی قرار دارد و اصلا دوست ندارد با چنین اتفاقاتی شرایط تیمش به هم بخورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kr59

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک مورد علاقه کی روش به تیم ملی دعوت نشد