تاریخ انتشار: 1395/05/18 15:19
کد خبر: 269122

می خواهم گل بزنم تا پرسپولیس را ببریم

مهاجم صبا اعتقاد دارد تمام تمرکزش روی گلزنی به پر سپولیس است.
می خواهم گل بزنم تا پرسپولیس را ببریم

به گزارش فرتاک ورزشی، رضا عنایتی در مورد اینکه آیا می‌تواند مثل نوروزی که به استقلال گل زد او هم به پرسپولیس گل بزند به گفت: اینکه می‌گویند یک بازیکن قاتل یک تیم خاص است موضوعی است که بیشتر در رسانه‌ها و بین مردم در جریان است. اما من به عنوان یک فوتبالیست به این چیزها فکر نمی‌کنم. برای موفقیت تیمم نیاز داریم که پرسپولیس را شکست دهیم و من هم تمرکزم روی گلزنی به این تیم است.

 

او در مورد بازی دفاعی تیمش می‌گوید: تیم ما دفاعی بازی نمی‌کند ولی با این شرایطی که داریم مجبور هستیم کمی محتاط بازی کنیم. تیم ما 12 روز مانده به بازی‌ها جمع شده و شما قبول کنید که کمی کارمان سخت است. ما نمی‌توانیم برابر تیم‌ها حمله کنیم و ببازیم.

 

وی ادامه داد: در تعطیلات فرصت کافی داریم تمرینات بدنسازی انجام دهیم و به فرم ایده‌آل برسیم. ما در بازی سوم برابر ماشین‌سازی بسیار بهتر از دو بازی اول ظاهر شدیم و مطمئن باشید برابر پرسپولیس هم بازی بهتری انجام خواهیم داد.

 

عنایتی در مورد شرایط استقلال هم می‌گوید: من از اول هم فکر می‌کردم که بازیکنان استقلال شمشیر دو لبه هستند. این بازیکنان با تبلیغات وسیع به استقلال آمدند اما هرگز کارایی لازم را نداشتند البته من فکر می‌کنم بقیه بازیکنان قدیمی این تیم هم شرایط خوبی نداشتند. منصوریان اعلام کرده که شرایط تیمش بهتر می‌شود و ما هم امیدواریم اتفاق بیفتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5nzm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کنعانی زادگان: بدجوری پرسپولیسی ها را سوزاندم/عکس