تاریخ انتشار: 1396/03/04 18:31
کد خبر: 208525

برگزاری سوپرجام در هاله ای از ابهام/ رقیب پرسپولیس کجاست!

23 تیر، زمان برگزاری مسابقه سوپرجام فوتبال ایران بین پرسپولیس و نفت تهران اعلام شده اما هنوز هم احتمال برگزارنشدن این مسابقه وجود دارد.
برگزاری سوپرجام در هاله ای از ابهام/ رقیب پرسپولیس کجاست!

بر خلاف همه کشورهای دنیا، برگزاری سوپرکاپ در فوتبال ایران هیچوقت اهمیت چندانی نداشته و به ِویژه حالا که یک پای ماجرا تیم بلاتکلیف نفت تهران است، بعید نیست این مسابقه نیز به سرنوشت سوپرجام‌هایی که هیچوقت برگزار نشدند دچار شود.

 

اولین دوره سوپرکاپ فوتبال ایران 12 سال قبل بین صبا و فولاد برگزار شد. یک مسابقه پرحاشیه که با تحقیر قهرمان لیگ و قهرمانی صبا به پایان رسید. یک دهه بعد از برگزاری این بازی، خبری از سوپرجام نبود و سرانجام ذوب آهن و استقلال خوزستان دومین نمونه از این مسابقه را برگزار کردند. اگر سوپرجام به تعطیلی کشیده نشود، برای اولین بار یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال در این نبرد حضور خواهند داشت. نبردی که در ورزشگاه آزادی شکل خواهد گرفت و احتمالا پرتماشاگرترین سوپرجام تاریخ فوتبال ایران خواهد بود. ظرفیت اضافه‌کردن یک جام جدید، در فوتبال باشگاهی ایران وجود دارد اما پرسپولیس و نفت نیز باید انگیزه لازم برای برگزاری این بازی قبل از شروع لیگ برتر را داشته باشند. شاید اگر زمان بهتری برای این نبرد در نظر گرفته شده بود، لغو شدن یا نشدن این بازی تبدیل به سوال تکراری فوتبال ایران نمی‌شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lbqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سایپا هم مثل پرسپولیس و استقلال مورد توجه قرار گرفت
شبکه مثلا ملی تبدیل به شبکه اختصاصی سایپا شد!