تاریخ انتشار: 1396/03/07 15:33
کد خبر: 207899

خرید بعدی سپاهان کیست؟

شاهین ثاقبی، سیاوش یزدانی و حسن جعفری سه بازیکنی هستند که تاکنون به جمع طلایی پوشان اضافه شده اند؛ بازیکنانی که اولویت به خدمت گرفتن آنها پر کردن نقاط ضعف تیم بوده است و نه نگاه به بازار نقل و انتقالات و رقابت با سایر تیم ها بر سر به خدمت گرفتن ستاره ها.
خرید بعدی سپاهان کیست؟

شاهین ثاقبی، سیاوش یزدانی و حسن جعفری سه بازیکنی هستند که تاکنون به جمع طلایی پوشان اضافه شده اند؛ بازیکنانی که اولویت به خدمت گرفتن آنها پر کردن نقاط ضعف تیم بوده است و نه نگاه به بازار نقل و انتقالات و رقابت با سایر تیم ها  بر سر به خدمت گرفتن ستاره ها.

حسن جعفری برای از بین بردن ضعف مشهود سپاهان در پست دفاع راست به این تیم اضافه شده است و شاهین ثاقبی با توجه به توانایی بازی در چند پست می تواند خرید موثری برایث تقویت بخش هجومی تیم کرانچار باشد. سیاوش یزدانی نیز برای پر کردن جای شجاع خلیل زاده به تیم اضافه شده و در همین پست عزت الله پورقاز نیز در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارد.

خرید بعدی سپاهان کیست: مهاجم هدف یا بازیساز

با توجه به خریدهای گذشته سپاهان و همینطور در نظر گرفتن نقاط ضعف تیم انتظار می رود خرید بعدی سپاهان یک مهاجم تراز اول باشد تا بتواند جای خالی مسعود حسن زاده که با مصدومیت رباط صلیبی ماه ها از میادین دور شده را پر کند. در این بین نام برخی بازیکنان قدیمی سپاهان نظیر لوسیانو پریرا که فصل گذشته را در تیم گسترش فولاد تبریز پشت سر گذاشته به گوش می رسد و ساسان انصاری که فصل موفق را در لیگ شانزدهم پشت سر گذاشت، یکی دیگر از گزینه های طلایی پوشان است، که در نهایت باید ببینیم چه بازیکنی می تواند در مذاکره با مدیران باشگاه به توافق نهایی دست یابد.

خرید یک بازیساز

فصل گذشته تیم سپاهان نیم فصل اول را با معضل عدم وجود یک هافبک بازیساز پشت سر گذاشت؛ خداحافظی نویدکیا در هفته های ابتدایی که به روزهای پایانی فوتبال خود نزدیک شده بود این مشکل را دوچندان کرد و بازیکنانی نظیر جلال علی محمدی، رسول نویدکیا و حتی احسان حاج صفی نیز نتوانستند در این پست انتظارات را برآورده کنند. در نیم فصل دوم مشکلات به وجود آمده برای استقلال در پنجره نقل و انتقالات باعث شد تا مدیران باشگاه سپاهان از فرصت استفاده کنند و سرور چپاروف که در عقد قراداد با  استقلال به مشکل خورده بود را به تیمشان اضافه کنند؛ البته حضور چپاروف در ابتدا با مشکلاتی همراه بود و این بازیکن در زمان حضور ویسی نتوانست توانایی های خود را نشان دهد و با حضور کرانچار بود که پتانسیل بالای این بازیکن بیشتر دیده شد. بدون شک حفظ سرور چپاروف اولویت اول کرانچار و باشگاه سپاهان برای فصل پیش رو خواهد بود و در غیر اینصورت باید شاهد یک خرید پر سر و صدا در این پست برای پوشاندن نقاط ضعف فصل گذشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48negm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پازل کرانچار در حال تکمیل شدن
سپاهان لیگ هفدهم مثل پرسپولیس لیگ چهاردهم؛