تاریخ انتشار: 1396/03/07 16:42
کد خبر: 207879

مدافع سابق سرخابی و فرار از سرزمین مادری

2 سال حضور در خدمت سربازی، نگرانی بسیاری از جوانان مرد ایرانی است اما این ماجرا فوتبالیست‌ها شرایط متفاوت‌تری دارد.
مدافع سابق سرخابی و فرار از سرزمین مادری

آن‌ها دوران خدمت را راحت‌تر پشت سر می‌گذارند اما در عوض، درآمد سالی چند صد میلیون یا شاید بیش از یک میلیارد را برای دو سال از دست می‌دهند. اتفاقی که باعث شده بازیکنی مثل مهرداد پولادی که در آستانه 30 سالگی است، حاضر نباشد به هیچ قیمتی به ایران برگردد.

 

پولادی که با سقوط الشحانیه قصد ماندن در این باشگاه را ندارد، احتمالا به تایلند سفر می‌کند. این بار دیگر بهانه قرارداد داشتن مطرح نیست. قطر، تایلند یا دیگر لیگ‌های آسیایی، مقصد بعدی پولادی خواهند بود اما او تحت هیچ شرایطی به ایران برنمی‌گردد. پولادی تصمیم گرفته دور از ایران، تا روز آخر فوتبالش از این راه کسب درآمد کند و پس از آن، برای بازگشت به وطن یا ماندن در خارج از ایران تصمیم بگیرد.

 

از دست دادن تیم ملی و ندیدن دائمی خانواده، شاید هزینه بزرگی برای پولادی داشته اما او ترجیح داده به جای دو سال حضور رایگان در تیم‌های نظامی، تحمل این وضعیت را به جان بخرد. شاید او پس از فوتبالش، به ایران برگردد و لباس سربازی بپوشد. شاید هم برای همیشه دور از وطن بماند. فعلا، تصمیم او فرار از بازی در تیم‌های نظامی و دور ماندن از ایران بوده است. تصمیمی که برای اولین بار، یک بازیکن ایرانی به این شکل آن را عملی می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmekm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهادهای غیر قطری به پولادی / تمدید قرارداد زهیوی با الشحانیه