تاریخ انتشار: 1395/05/18 20:58
کد خبر: 269034

آنجفی: گفتند پیراهن اول به دستور مایلی‌کهن شماره ۹ خورده!

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: مسئولان ملوان از ما درخواست کردند که لباس دوم خود را بپوشیم.
آنجفی: گفتند پیراهن اول به دستور مایلی‌کهن شماره ۹ خورده!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مجید آنجفی های نادر فریاد شیران مبنی بر بسته بودن در ورزشگاه اراک گفت: بازی ملوان و آلومینیوم اراک ساعت 18 قرار بود آغاز شود و خود من وقتی ساعت 15 و 30 دقیقه به ورزشگاه رسیدم در باز بود و اتوبوس هواداران ملوان هم منتظر رسیدن تیم‌شان بودند. در مورد لباس هم باید بگویم که در جلسه توجیهی قبل از بازی باشگاه ملوان به ما گفت یکدست لباس بیشتر ندارند که آن هم به رنگ سفید است.

وی ادامه داد: لباس اول تیم آلومینیوم سفید است و ما هم میزبان بودیم و می‌خواستیم از لباس اول خودمان استفاده کنیم ولی مسئولان ملوان از ما درخواست کردند که پیراهن دوم تیم‌مان را بپوشیم که ما هم لباس دوم‌مان نرسیده بود و به آنها گفتیم که بهتر است خودتان لباس تهیه کنید. آنها به ما گفتند پیراهن‌ها دوم تیم ما آبی بود که به دستور محمد مایلی‌کهن به خاطر سیروس قایقران بر روی همه آنها شماره 9 درج کردیم!

نجفی تصریح کرد: در هر حال بازی برگزار شد و مشکل خاصی هم وجود نداشت در مورد استقبال از تیم میهمان باید بگویم ما هم به شهرهای دیگر می‌رویم تیمی به استقبال ما نمی‌آید البته مسئولان و نمایندگان ما با تیم میهمان تماس گرفتند./ فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j975k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رانیری باز هم می‌گوید، ۴۰ امتیاز می‌خواهد