تاریخ انتشار: 1396/03/09 11:11
کد خبر: 207491

رقیب پرقدرت پرسپولیس شکست ناپذیر نیست

رقیب پرقدرت پرسپولیس شکست ناپذیر نیست

قهرمانی مقتدرانه لخویا در لیگ ستارگان قطر، پرسپولیسی ها را نگران بازی امشب  با این تیم کرده است. لخویا فصل پیش با 63 امتیاز از 26 بازی، قهرمان لیگ قطر شد.

 

امتیازاتی که از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ایران هم بیشتر بوده و آنها بی رقیب، به قهرمانی لیگ قطر رسیدهاند. با این وجود، شاید بررسی کارنامه لخویا در لیگ قهرمانان کمی نگرانی پرسپولیسی ها را برطرف کند.

 

لخویا در 5 فصل اخیر که قدرت اول لیگ ستارگان قطر بوده، 5 بار در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده و هیچوقت نتوانسته به مرحله نیمه نهایی برسد. آنها دو بار در گروهی حذف شدند، یک بار در همین مرحله یک هشتم نهایی باختند و از دور رقابت ها کنار رفتند و فقط دو بار، توانستند مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را بگیرند. هر دو حضور آنها در مرحله یک چهارم هم با شکست مقابل گوانژو و الهلال، قدرتهای بزرگ شرق و غرب آسیا با باخت به پایان رسید.

 

تیمی که در 5 دوره حضور لیگ قهرمانان، فقط دو بار از مرحله یک هشتم نهایی عبور کرده رقیب شکست ناپذیری برای پرسپولیس محسوب نمیشود. به خصوص اگر پرسپولیسیها، حرف برانکو را باور داشته باشند که هیچ تیمی در غرب آسیا حریف آنها نخواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6xdn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برانکو: نشان دادیم از لخویا بهتریم