تاریخ انتشار: 1396/03/09 19:18
در مقتدرترین قهرمانی؛
کد خبر: 207354

پرسپولیس بعد از بایرن مونیخ قرار گرفت

اگر رقابت‌ شدید بارسلونا با رئال‌مادرید در لالیگا را که در سال‌های اخیر باعث شده اکثراً در هفته پایانی قهرمان این مسابقات مشخص شود نادیده بگیریم امسال در لیگ‌های معتبر اروپایی پیش از رسیدن هفته پایانی چهره قهرمان مسابقات مشخص شده است.
پرسپولیس بعد از بایرن مونیخ قرار گرفت

درست مشابه اتفاقی که در لیگ برتر ایران افتاد و پرسپولیس سه هفته زودتر به قهرمانی رسید تا سه بازی آخرش تشریفاتی باشد. شاید امسال را باید سال قهرمانی‌های مقتدر دانست. با مروری بر لیگ‌های انگلیس، آلمان، فرانسه، ایتالیا و البته ایران مشخص می‌شود که قهرمان این مسابقات زودتر از هفته پایانی و با اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم به قهرمانی رسیده است.

مقتدرترین قهرمانی در بین این‌ 5 لیگ متعلق به بایرن‌مونیخ است. تیم پرافتخار آلمان امسال با آنچلوتی با اقتدار جام قهرمانی را بالای سر برد و از چند هفته مانده به پایان پیکارها قهرمانی‌اش را مسجل کرد. این تیم در پایان بوندس‌لیگا با 15 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم قهرمان شد. بایرن لیگ را با 82 امتیاز به پایان رساند و پس از این تیم لایپزیک با 67 امتیاز قرار گرفت. پرسپولیس در مقایسه با سایر لیگ‌های معتبر بعد از بایرن‌مونیخ، مقتدرترین قهرمان بوده است.

اختلاف امتیاز این تیم با استقلال که تیم دوم شد 9 امتیاز است. در فرانسه هم موناکو با اختلاف 8 امتیازی نسبت به پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لوشامپیونه شد. موناکو لیگ فرانسه را با 95 امتیاز به پایان رساند در حالی که پاری‌سن‌ژرمن 87 امتیازی لیگ را به پایان رساند. در لیگ برتر انگلیس هم چلسی با اختلاف 7 امتیازی نسبت به تیم دوم قهرمان شد. شاگردان کونته با کسب 93 امتیاز قهرمان لیگ برتر انگلیس شدند در حالی که تاتنهام با 86 امتیاز نایب‌قهرمان شد. در سری A ایتالیا هم گر چه از هفته‌ها پیش قهرمانی یوونتوس قابل پیش‌بینی بود با این حال بانوی پیر در نهایت پیش از هفته پایانی در کورس با آاس رم جام قهرمانی را بالای سر برد تا با پایان لیگ ایتالیا، یووه با 91 امتیاز، اختلافی 4 امتیازی با آاس رم 87 امتیازی داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvll8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش های مشابه به فحاشی اسطوره پرسپولیس و ستاره بارسلونا!