تاریخ انتشار: 1396/03/09 21:32
کد خبر: 207332

بهترین فرصت برای اثبات ستاره های سرخ/ مهلتی برای جبران مافات/ ستاره های سرخ پوش در پی بازگشت غرور به فوتبالدوستان ایرانی

بهترین فرصت برای اثبات ستاره های سرخ/ مهلتی برای جبران مافات/ ستاره های سرخ پوش در پی بازگشت غرور به فوتبالدوستان ایرانی

، دربازی رفت هر سه بازیکن با تکنیک خط میانی پرسپولیس یعنی فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی و محسن مسلمان نمایش ضعیفی ارائه کردند و با اشتباهات زیاد در ارسال پاس ها تیم شان را در موقعیت بدی قرار دادند. امشب اما می تواند شب جبران مافات باشد و هر کدام از این بازیکنان با دریبل ها و پاس های خاقانه شان می توانند جریان بازی را به سود پرسپولیس عوض کنند.

 

 هر چند مقابل این نفرات یک خط میانی قدرتمند قرار خواهد گرفت و بازی کردن مقابل نام تائه هی همه کاره و بوضیاف قدرتمند سخت به نظر می رسد اما تکنیکی های پرسپولیس می توانند ثابت کنند لیاقت حضور در جمع برترین های آسیا را دارند .

 در این میان با وجود مصدومیت دست شاید محسن مسلمان با انگیزه تر باشد تا در این بازی کار ویژه ای انجام دهد. مسلمان در بازی رفت خیلی زود تعویض شد و حالا با فشاری که روی طارمی وجود دارد حتما می خواهد کار ویژه ای برای صمیمی ترین دوستش در تیم انجام دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5rj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



همکاری مسلمان-رفیعی و پاسخی به حرف های پوچ