تاریخ انتشار: 1396/03/11 13:09
کد خبر: 206943

هافبک مورد علاقه کی‌روش فیکس می‌شود؟

با توجه به دعوت نشدن امید ابراهیمی به اردوی تیم ملی احتمال فیکس شدن علی کریمی بازیکن ایرانی شاغل در لیگ کرواسی زیاد است.
هافبک مورد علاقه کی‌روش فیکس می‌شود؟

علی کریمی هافبک جوان سابق سپاهان که یکسالی است در لیگ کرواسی توپ می زند، در اردوهای اخیر یکی از مدعوین بوده است. کریمی در هفته های پایانی لیگ کرواسی عملکرد خوبی در تیم لوکوموتیو زاگرب داشت. او در 3 هفته متوالی یک گل 3 امتیازی زد، یک پنالتی منجر به پیروزی برای تیمش گرفت و یک ضربه ایستگاهی به تیر دروازه حریف کوبید تا نامش بر سر زبان ها بیفتد.


عملکرد خوب او چندی قبل تمجید کارلوس کی روش را نیز به دنبال داشت. سرمربی پرتغالی تیم ملی در صفحه شخصی اش اعلام کرد کریمی یک از استعدادهای بزرگ فوتبال ایران است که در آینده از او بیشتر خواهید شنید.


کی روش برای دیدار با مونته نگرو و ازبکستان نیز کریمی را به اردوی تیم ملی دعوت کرده و به نظر می رسد در بازی های آینده او بتواند در ترکیب تیم ملی جایی برای خود دست و پا کند. با توجه به اینکه امید ابراهیمی نیز از سوی کی روش به اردوی تیم ملی دعوت نشده و تنها هافبک های دفاعی در حال حاضر سعید عزت اللهی و علی کریمی هستند احتمالا حضور هافبک ایرانی شاغل در لیگ کرواسی در ترکیب زیاد است.


این در حالی است که کی روش در برخی مسابقات احسان حاج صفی را در پست هافبک تدافعی در کنار عزت اللهی به میدان می فرستد اما به هر حال شانس بازی کردن کریمی بالا رفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v8b76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سقوط دو پله ای شاگردان کی روش در رده بندی جهانی