تاریخ انتشار: 1395/05/19 11:00
کد خبر: 268953

سمت نیمکت استقلال می روم

مدافع تیم پیکان گفت:نکته جالب این است که نه ما تا حالا در لیگ پیروز شده ایم و نه استقلال.
سمت نیمکت استقلال می روم

علی حمودی، درخصوص بازی مقابل استقلال اظهار داشت: هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز هستند و هر دو تیم برایشان این بازی خیلی مهم است. چون بعد از این مسابقه، لیگ تعطیل خواهد شد هر دو تیم می خواهند با برد به تعطیلات بروند و مطمئن هستم بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: ما از ابتدای لیگ تا الان پیروز نشدیم. باید هر چه زودتر از این شرایط خارج شویم. نکته جالب این است که نه ما تا حالا در لیگ پیروز شده ایم و نه استقلال. همین باعث می شود کار هر دو تیم حساس تر شود.

حمودی در خصوص شرایط این روزهای استقلال تصریح کرد: استقلال تیم بزرگی است. اما باید بگویم من فعلا بازیکن پیکان هستم و باید تمرکزم را روی این تیم بگذارم و بیشتر از این نمی توانم در این باره صحبت کنم.

مدافع پیکان در این باره که آیا قبل از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال خواهد رفت یا خیر خاطرنشان کرد: قطعا این کار را خواهم کرد چون چند سال در این تیم بازی کردم و حتی مقام قهرمانی کسب کردم. دوست دارم بعد از مدت ها دوستان و هواداران قدیمی خود را ببینم. به سمت منصوریان نیز خواهم رفت. درست است که او مربی من نبوده ولی او برایم قابل احترام است.

وی درباره اینکه آیا به دنبال انتقام گرفتن از استقلال است یا خیر بیان داشت: این چنین نیست. چون من خودم از استقلال رفتم. همیشه این را باید در نظر داشته باشیم که یک بازیکن یک سال در یک جا است و سال دیگر در جای دیگر بازی خواهد کرد. فوتبال حرفه ای است و این رفت و آمدها طبیعی است.

حمودی درباره اینکه آیا شرایط پیکان در ادامه بهتر خواهد شد یا خیر عنوان کرد: پیکان تازه به لیگ برتر صعود کرده است. بازیکنان خوبی هم جذب پیکان شده اند و مطمئن باشید بعد از تعطیلات پیکان شرایط بهتری خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2an8bl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افتخاری: استقلال مسئول کانون هواداران ندارد !