تاریخ انتشار: 1395/05/19 14:30
اختصاصی/
کد خبر: 268928

مهدی پاشا ناکامترین مربی هفته ی نخست/ وینگو پاشازاده را کیش و مات کرد

مهدی پاشازاده و شاگردانش عنوان ناکامترین تیم هفته را از آن خود کردند.
مهدی پاشا ناکامترین مربی هفته ی نخست/ وینگو پاشازاده را کیش و مات کرد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مهدی پاشازاده و یارانش در راه آهن که به نظر می رسید بازی نچندان سختی را مقابل گل گهر که اکثر کادرش را تغییر داده داشته باشند، 2-0 باخت.

اگر باخت پاشازاده به سیرجانی ها در اثر بدشانسی و یا اشتباه داوری بود، عنوان بدترین مربی هفته را از آن خود نمی کرد و او در مسادل فنی از وینگو بگوویچ شکست خورد.

پاشازاده به گمان اینکه هافبک های گل گهر بار فنی بالایی دارند و توپ ها را پشت مدافعان تیمش خواهند انداخت، از سیستم 4-4-2 لوزی در این بازی استفاده کرد، اما بگوویچ فکر دیگری در سر داشت و همین امر سبب کیش و مات شدن مهدی پاشا شد.

گل گهر که با سیستم 4-2-3-1 بازی می کرد و از تک مهاجم بهره می برد، با داشتن 5 بازیکن در خط میانی و چرخش به موقع آنها، عملا هافبک های راه آهنی ها را خسته کردند و همین امر دو بال کناری سیرجانی ها را برای فرار آماده کرد.

دو گل مشابه گل گهر سیرجان به خوبی نشان می دهد که پاشازاده در این بازی از عدم شناخت تیم بگوویچ ضربه خورده و این باخت کاملا فنی بوده است.

گل اول گل گهری ها که مهرداد آوخ آن را به ثمر رساند طی ارسال از سمت چپ دروازه ی راه آهنی بود که مدافین پاشازاده به طور مبتدیانه ای، به آوخ اجازه ی خودنمایی دادند و او نیز با بغل پایی ساده دروازه ی راه آهن را باز کرد.

اما از این هم ابتدایی تر، گل دوم سیرجانی ها بود. گلی که دهقانی آن را به ثمر رساند باز هم از کناره ها بود و این باز یاران بگوویچ سمت راست دفاع راه آهن را هدف قرار دادند که روی ارسال بازیکن گل گهر، آوخ توپ را به خوبی به دهقانی رساند و مدافعین و دروازه بان راه آهن بخاطر عدم آگاهی لارم به داخل دروازه رفتند تا سبب گل شدن توپ نشوند که ضربه ی دهقانی پس از اثابت به تیرک دروازه، به تور دروازه چسبید.

پاشازاده همچنان به روند بازی خود ادامه داد و به جای تغییر سیستم، مهاجم اضافه کرد. اما ثمر بخش نبود و بگوویچ با چند تغییر ساده اما اساسی، پیروز جنگ هفته ی اول شد.

نویسنده: حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39l8zo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ مهابادی چوب اشتباهات دروازه بانش را خورد/ ملوان خوش شانس اما بابرنامه