تاریخ انتشار: 1396/03/13 19:37
کد خبر: 206389

نقش تأثیر گذار بازیکن استقلال در دیدار مقابل العین/از بازیکن مازاد تا مهره کلیدی

هافبک تیم فوتبال استقلال در دو دیدار مقابل العین نقش تأثیر گذارى را ایفا و منصوریان را به خود امیدوار کرد.
نقش تأثیر گذار بازیکن استقلال در دیدار مقابل العین/از بازیکن مازاد تا مهره کلیدی

 فرشید باقرى بازیکن تیم فوتبال استقلال از جمله بازیکنان تأثیر گذارى است که استقلالى ها و منصوریان حاضر نشدند او را در نیم فصل و حتى فصل پیش رو از دست بدهند.

باقرى که از چند تیم لیگ برترى پیشنهاد داشت در نهایت با بازى هاى خوب و موثرش باعث شد نظر منصوریان را به خود جلب کند و در همین راستا سرمربى استقلال در حفظ او بکوشد.

همچنین در این میان بهتر است بدانیم با توجه به نبود امید ابراهیمى و امید نورافکن در دو دیدار رفت و برگشت مقابل العین ،باقرى تنها گزینه جانشینى این دو بازیکن محسوب شد و عملکرد این بازیکن به گونه اى بود که توانست در دور رفت و برگشت جاى خالى آنها را پر کند.

به نوعى دیگر مى توان گفت فرشید باقرى در دور رفت به طور کامل ٩٠ دقیقه براى آبى ها به میدان رفت و با حضور او در زمین ،حریف نتوانست گلزنى کند .همچنین در ٢٥ دقیقه حضورش در بازى برگشت نیز العین موفق به گلزنى نشد تا اینکه مصدومیت باقرى و بیرون آمدن این بازیکن باعث استقلال شکست سنگینى را تجربه کند.

با این وجود مى توان گفت حضور فرشید باقرى در کنار دیگر هافبک هاى استقلال مى تواند این نوید را به منصوریان بدهد که او براى فصل آتى مشکلى از نظر خط هافبک نداشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ql5wn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیمنصورفهرست خروجی‌اش را اعلام کرد
جلسه هیئت مدیره استقلال بعد از تکمیل شدن اعضا برگزار می‌شود