تاریخ انتشار: 1395/05/19 15:04
معمای شیرین زیدان
کد خبر: 268903

با بازگشت موراتا، بنزما بار دیگر تحت فشار

زندگی هیچگاه برای بنزما در رئال آسان نخواهد بود
با بازگشت موراتا، بنزما بار دیگر تحت فشار

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / پس از انتقال 35 میلیون پوندی‌اش در سال 2009 از لیون به رئال مادرید، کریم بنزما همواره از بازیکنان تاثیر گذار مادریدی ها بوده و زدن 162 گل در مجموع 317 بازی خود پاسخی بر این مدعاست.

در همه این مدت هیچوقت اوضاع بر وفق مراد بنزما نبوده است. زدن بیشتر از 20 گل در هر سه فصل حضور مورینیو در رئال او را به گزینه ی شماره یک رئال در خط حمله تبدیل کرد و این شرایط تا زمان حضور آنجلوتی در رئال و از سوی دیگر با خروج هیگواین هم ادامه یافت.

این مهاجم 28 ساله در فصل پیش رو رقیبی جدی خواهد داشت و آن کسی نیست جز آلوارو موراتای جوان که از یوونتوس بازگشته و بسیار آماده و با انگیزست.

وقتی او با بند آزاد سازی به رئال بازگشت همه انتظار فروش او ، برای سود آوری بیشتر را داشتند ولی او ماندگار شد و زیدان را با معمایی شیرین مواجه کرده است . بنزما یا موراتا ؟

سرمربی رئال مادرید در این رابطه میگوید: «موراتا بازیکن مادرید است و ما از حضور او خوشحالیم. او یکی از محصولات آکادمی ماست و کسی است که خوب میداند که رئال به دنبال چیست. او بازیکن بسیار قوی است و من دوستش دارم. از زیر وظایف دفاعی شانه خالی نمیکند و در کار تیمی کمک هم تیمی هایش است. از این مساله خوشحالم»

موراتا رقیب ضعیفی برای بنزما بود که برای فرصت بیشتر بازی در سال 2014 رئال را به مقصد بیانکونری ترک کرد.

ولی او پس فصلی درخشان در یووه و همچنین با درخشش در یورو 2016 نشان داده با بازگشتی سرشار از آمادگی به رئال آمده و برای هر مبارزه ای با بنزما برای تبدیل شدن به گزینه شماره یک زیدان برای نوک پیکان خط حمله رئال از هر زمانی آماده تر است.

دیدار سوپرکاپ اروپا با سویا تصویری روشن تر نسبت به حال را در این مورد نشانمان خواهد داد.

ترجمه فرتاک ورزشی : عرفان احمدی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48k7pa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: دو مهاجم خوب دارم