تاریخ انتشار: 1396/03/14 16:44
کد خبر: 206157

عوامل دبل لیگ قهرمانان در رئال مادرید/ این هفت نفر!

رئال مادرید با پیروزی بر یوونتوس برای دوازدهمین بار فاتح جام لیگ قهرمانان اروپا شد تا دست نیافتنی تر از همیشه شود.
عوامل دبل لیگ قهرمانان در رئال مادرید/ این هفت نفر!

رئال مادرید دوران باشکوه و تاریخی‌ای را تجربه می‌کند و قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان با پیروزی مقابل یوونتوس در فینال کاردیف بخش دیگری از این تاریخ را دوباره نوشت. اما چندین نفر بودند که این امر را ممکن کردند. کسانی که عوامل پشت صحنه بودند و افرادی که در معرض دید عموم قرار داشتند. کمک این افراد بود که باعث شد رئال برای اولین بار بعد از 59 سال دبل کند و قهرمان اروپا و لالیگا شود. این افراد را در زیر خواهید شناخت:

 

فلورنتینو پرس

رئیس باشگاه با سیاست کهکشانی‌اش شخصیتی جدید برای باشگاه ساخت. با خریدن رونالدو و بیل با ارقام هنگفت نشان داده که سیاستش می‌تواند جواب دهد. در واقع سیاست تجاری او بود که باعث شد زیدان گزینه‌های زیادی برای استفاده هم داخل زمین و هم روی نیمکت داشته باشد.

photo_۲۰۱۷-۰۶-۰۴_۱۶-۴۷-۳۳

خوزه آنخل سانچس

در موفقیت رئال مادرید اصلا نباید سانچس نادیده گرفته شود. او است که مسئولیت نظارت مستقیم بر خریدها و فروش‌های باشگاه را دارد. او مسئولیت اقتصادی باشگاهی را دارد که یکی از پردرآمدترین‌های دنیاست.

 

رامون مارتینس

یکی از نزدیک‌ترین مشاوران پرس است. او گوش قدرتمندترین مرد باشگاه مادریدی را در اختیار دارد و به آنالیز پیشرفت بازیکنان و همچنین جذب بازیکنان جوان کمک می‌کند. مارکو آسنسیو و کاسمیرو دو نفر از بزرگ‌ترین موفقیت‌های او هستند.

 

جونی کالافات

کالافات مسئول استعدادیابی بازیکنان خارجی رئال مادرید است و در واقع اصلی‌ترین نفر در جذب بازیکنان با استعداد و ساختن آینده باشگاه است. یکی از موفق‌ترین بازیکنان او وینیسیوس جونیور بوده است.

 

زین‌الدین زیدان

مرد فرانسوی که وظیفه کنترل بخش تکنیکی باشگاه را دارد و از زمانی که آمده موفقیت بزرگی برای باشگاه رقم زده است. او رابطه خوبی با بازیکنانش دارد و طوری آن‌ها را مدیریت می‌کند که به نظر می‌رسد کار آسانی انجام می‌دهد. او بود که باعث شد رونالدو زمان بیشتری برای استراحت داشته باشد و دوباره اوج بگیرد و او بود که باعث شد ستاره پرتغالی در لیگ قهرمانان تا این حد بدرخشد.

 

سرخیو راموس

تابستان دو فصل پیش راموس فاصله زیادی با ترک باشگاه نداشت، اما با رئیس باشگاه به توافق رسید و یکی از بهترین دوره‌های حضورش در باشگاه را تجربه کرد. رهبری او در خط دفاعی نمونه است و باعث می‌شود بازیکنانی که در اطرافش هستند اعتماد به نفس پیدا کنند.

 

کریستیانو رونالدو

او بدون شک درخشان‌ترین ستاره باشگاه است و آمدنش همزمان با دومین دوره پرس در رئال بود. در این مدت او توانست بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید شود، حداقل آمار و ارقامش این را ثابت می‌کنند. یک بار دیگر او در یک فینال عالی کار کرد و تعیین کننده بود. خبر خوب برای هواداران رئال این است که او قرار است تا 40 سالگی در سانتیاگو برنابئو بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7nnn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: همیشه رئال مادرید را شانس اول قهرمانی می‌دانند/ رونالدو یک رهبر به دنیا آمده است