تاریخ انتشار: 1396/03/14 19:51
کد خبر: 206130

سوپرجام اروپا در مرداد داغ / مورینیو و شاگردان مادریدیش

سوپرجام اروپا در مرداد داغ / مورینیو و شاگردان مادریدیش

فصل 2017-2016 فوتبال اروپا دیشب با قهرمانی تیم رئال مادرید در رقابتهای لیگ قهرمانان به پایان رسید تا تیمهای اروپایی وارد تعطیلات تابستانی و استراحت شوند. تعطیلاتی که البته زیاد طول نخواهد کشید و رقابتهای باشگاهی مجددا به زودی از سر گرفته خواهد شد.

 

در این میان اما قهرمانی تیمهای بزرگ در تورنمنتهای مختلف اروپایی کاری کرده است که رقابت سوپرکاپ که هر فصل و پیش از شروع لیگهای مختلف اروپایی برگزار میشود، از جذابیت و حساسیت خاصی برخوردار باشد.
 
با قهرمانی منچستریونایتد در لیگ اروپا و رئال مادرید در لیگ قهرمانان، این دو تیم روز 8 اوت(17 مرداد) در استادیوم فیلیپ دوم مقدونیه برگزار خواهند کرد. نبردی کلاسیک که تقابل خوزه مورینیو و کریستیانو رونالدو را با تیم سابقشان رقم خواهد زد.
 
به فاصله کوتاهی و طی دو روز 12 و 15 اوت(21 و 24 مرداد) قهرمانان لالیگا و جام حذفی اسپانیا در قالب یک الکلاسیکو با هم روبرو خواهند شد. تیمهای رئال مادرید و بارسلونا که به ترتیب فاتح جامهای مذکور هستند، سوپرکاپ اسپانیا را قرار است پس از سالها با هم برگزار کنند. رقابتی که آزمونی سخت و تعیین کننده برای ارنستو والورده-سرمربی جدید بارسا- خواهد بود.
 
ورزشگاه ومبلی شهر لندن اما پیش از همه این بازیها و در روز 6 اوت(15 مرداد) پذیرای دربی آبی و قرمزهای لندن خواهد بود. دو تیم چلسی و آرسنال که به ترتیب قهرمان لیگ برتر و اف.ای. کاپ هستند، رقابت سوپرجام انگلیس معروف به جام خیریه را پیش از فصل جدید لیگ انگلیس برگزار خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvgr8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوگبا پیراهن منچستر را برتن کرد