تاریخ انتشار: 1396/03/15 09:28
کد خبر: 206058

کنعانی‌زادگان: کی‌روش پسرخاله من نیست

کنعانی‌زادگان: کی‌روش پسرخاله من نیست

محمدحسین کنعانی‌زادگان فصل گذشته در یک انتقال جنجالی به تیم استقلال تهران رفت اما در همان هفته‌های اول دچار پارگی رباط صلیبی شد و کل فصل را از دست. حالا او قبل از اعزام تیم ملی به اتریش به‌یکباره به اردوی تیم ملی دعوت شده که انتقاداتی را برای کی‌روش به همراه داشت. با کنعانی‌زادگان گفت‌وگویی داشتیم.

  •   وقتی به تیم ملی دعوت شدی انتقاداتی به کی‌روش شد که چرا بازیکنی که نزدیک به یک‌سال از میادین دور بود به تیم ملی دعوت شده است اما حالا نامت در لیست نهایی کی‌روش نیست. در این‌باره چه صحبتی داری؟

اگر در لیست نهایی قرار نگرفتم به دلیل این است که ویزایم برای اردوی اتریش صادر نشد. اگر در اردوی اتریش حاضر بودم صددرصد در لیست نهایی قرار می‌گرفتم. شما الان می‌بینید 4بازیکنی که ویزایشان صادرنشده در لیست تیم ملی نیستند، یعنی خط خوردنمان به مسائل فنی برنمی‌گردد. حامد لک ویزایش رسید و او الان در تیم ملی است.

  •    وقتی ویزای شما 4بازیکن صادر نشد کی‌روش صحبتی با شما داشت که دوباره به تیم ملی دعوت شوید؟

اتفاقا همان شب که فردایش روز پرواز تیم ملی بود به ما خبر دادند با شما 4بازیکن جلسه داریم که همان‌جا به ما گفتند این اتفاق افتاده است. آقای تاج هم بود و خیلی هم ناراحت بود. کی‌روش هم خیلی ناراحت بود و می‌پرسید چرا این اتفاق افتاده است؟

  •    در مورد انتقاداتی که به کی‌روش بابت دعوت تو داشتند، چه صحبتی داری؟

درباره اینکه چطور بعداز آنکه 8، 9ماه بود بازی نمی‌کردم آقای کی‌روش من را به تیم ملی دعوت کرده است باید بگویم من بعداز آن 6ماه دوران نقاهت را پشت سر گذاشتم. 3، 4ماه بود که زیرنظر مربیان تیم ملی به‌طور اختصاصی تمرین می‌کردم. تمرینات پرفشار زیر نظر آنها باعث شد هم از لحاظ جسمانی و هم از لحاظ فنی در همان سطح قبل از مصدومیت برسم. آقای کی‌روش هم وقتی این آمادگی‌ام را در تمرینات دید دعوتم کرد. در این مدت هم که کنار ملی‌پوشان بودم بازیکنان حاضر در اردو دیدند در چه سطح خوبی از آمادگی هستم.

  •    ولی با این حال به‌خاطر تو خیلی حرف‌ها و انتقادات به سمت کی‌روش روانه شد.

از این نوع حرف‌ها خیلی‌ها می‌زنند اما نه کی‌روش پسرخاله من است و نه سایر اعضای کادرفنی تیم ملی که همه آنها پرتغالی و خارجی هستند، که بخواهند با مسائل غیرفنی من را به تیم ملی دعوت کنند. حتی دستیاران تیم ملی هم رفته‌اند که دیگر از این حرف‌ها نباشد. من هم به این چیزها توجه نمی‌کنم. مربی که با فرگوسن کار کرده و بازیکنانی مانند کریس رونالدو شاگرد او بوده‌اند، به مسائل حاشیه‌ای توجهی ندارد و هر بازیکنی که توانایی داشته باشد را به تیم ملی دعوت می‌کند.

  •   اما تو 8ماه دور از میادین بودی و این سوال‌برانگیز است!

اگر مصدومیتی گربیانگیر بازیکنی شود مربیان ایرانی سریع او را فراموش می‌کنند اما مربیان خارجی این‌طور نیستند و این را آقای کی‌روش هم در مورد بنده و هم در مورد سایر بازیکنان ثابت کرده است. آنها حتی پیگیر وضعیت بازیکن مصدوم خود هم هستند و این موضوع باعث می‌شود بازیکن با انگیزه بیشتر تمریناتش را برای بازگشت به میادین انجام دهد. من بعد از رفع مصدومیتم ماه‌ها زیرنظر کی‌روش کار کردم و اگر خوب نبودم با من و امثال من تعارف ندارد و نمی‌آید با آبرویش بازی کند.

  •    حالا وضعیت باشگاهی‌ات چطور می‌شود؟

وقتی رباطم پاره شد قرار شد بعد از بهبودی با تایید کادرفنی و باشگاه استقلال برگردم اما مشکلاتی پیش آمد که یکطرفه فسخ کردم و نمی‌خواهم در مورد آن مشکلات صحبت کنم. حالا 3، 4 پیشنهاد داخلی و خارجی دارم اما در سال جام‌جهانی اولویت خودم بازی در یک تیم خوب داخلی است تا درتیم ملی هم به یک جایگاه خوب برسم.

  •    استقلال 6 بر یک به العین باخت، در این‌باره چه صحبتی داری؟

اصلا دوست ندارم در این مورد صحبت کنم. بزرگان استقلال در این‌باره صحبت کردند. من الان عضو استقلال نیستم و حرفی ندارم.

  •   چرا از علیرضا منصوریان انتقاد کردی؟

یکسری قول‌ها به من داده شد که بعد عملی نشد. بعد هم که مصدوم شدم انتظار داشتم کادرفنی یا بازیکنان سراغم را بگیرند اما نه زنگ زدند نه به ملاقاتم آمدند. 2، 3بازیکن پرسپولیس هم به ملاقاتم آمدند و هم در صفحات مجازی خود برایم پست گذاشتند ولی متاسفانه سوای هواداران استقلال از کادرفنی و بازیکنان این تیم هیچ سراغی از من نگرفتند و پستی هم برایم نگذاشتند.

  •   اما بعد از این حرفت یک عکسی از تو که روی تخت بودی کنار بهنام برزای منتشر شد و گفتند برخلاف ادعای تو برازی به ملاقاتت آمده بود. خودت این مورد را تایید می‌کنی؟

من خودم می‌خواستم در این مورد صحبت کنم. این عکس مربوط به دوماه‌ و نیم بعداز عمل من در کلینیک باشگاه استقلال است. همه بازیکنان استقلال اگر مصدومیتی یا مشکلی داشته باشند به آنجا می‌آیند، بهنام برزای هم برای مداوای خود به کلینیک دکترنوروزی آمده بود که اتفاقی او را دیدم. بعدهم آن عکس در جایی منتشر نشد و بازیکنی در پست خود نگذاشته بود ولی بازیکنان پرسپولیس مانند فرشاد احمدزاده همان فردای عمل به ملاقاتم آمدند و در همان روزها درباره‌ام در فضای مجازی مطلب گذاشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzq8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


6 تایی شدن استقلال توسط العین تقصیر طارمی بود!