تاریخ انتشار: 1396/03/15 13:44
کد خبر: 205993

وقتی خرید حق پخش‌جام‌جهانی ۲۰۱۸ یک تصمیم سیاسی می‌شود

یک سایت روسی با اعلام خرید حق پخش ۴ میلیون یورویی جام کنفدراسیون‌ها از فیفا موضوع حق پخش‌ جام‌جهانی ۲۰۱۸ را یک تصمیم سیاسی عنوان کرد.
وقتی خرید حق پخش‌جام‌جهانی ۲۰۱۸ یک تصمیم سیاسی می‌شود

 روزنامه ویدوموستی روسیه به نقل از یک منبع موثق نوشته است: موضوع حق پخش جام‌جهانی 2018 روسیه یک تصمیم سیاسی است! البته پخش دیدارهای این رقابت‌ها توسط تلویزیون روسیه یک ضرورت است اما هنوز طرفین به جمع‌بندی لازم برای عقد قرارداد نرسید‌ه‌اند.

در ادامه این خبر به نقل از یک عضو تلویزیونی روسیه آمده است: کنسرسیوم کانال‌های تلویزیونی روسیه توانمندی پرداخت 37 میلیون دلار را به فیفا جهت خرید حق پخش جام‌جهانی 2018 دارند. طبق محاسبه‌ها آنها از طریق دریافت آگهی‌ها و اسپانسرها 30 میلیون دلار می‌توانند درآمدزایی کنند.

روزنامه روسی سپس اشاره‌ای هم به موضوع حق پخش تلویزیونی جام‌کنفدراسیون‌ها کرد که از 27 خرداد با حضور 8 تیم ملی برتر فوتبال جهان در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ،کازان و سوچی آغاز و تا 11 تیر به طول خواهد انجامید.

ویدوموستی در این رابطه نوشت: یک شبکه تلویزیونی روسیه حق پخش دیدارهای جام کنفدراسیون‌های 2017 را با پرداخت 4 میلیون یورو به دست آورد. این توافق با فیفا پس از مذاکره فشرده چند روزه و در آستانه آغاز این رقابت‌ها حاصل شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xaz8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


13 روز تا جام کنفدراسیون ها؛ نمایی شگفت‌ انگیز از شهر سن‌پترزبورگ + فیلم