تاریخ انتشار: 1396/03/15 16:09
بازگشت مصدومان؛
کد خبر: 205955

گزینه‌های کی‌روش افزایش یافت

با پایان یافتن مصدومیت مهدی ترابی و اشکان دژاگه، سرمربی تیم ملی گزینه های بیشتری در دو بازی پیش رو مقابل ازبکستان و سوریه در اختیار خواهد داشت.
گزینه‌های کی‌روش افزایش یافت

مهدی ترابی و اشکان دژاگه دو بازیکنی هستند که در طول فصل گذشته مدت زیادی را با مصدومیت پشت سر گذاشتند؛ دو بازیکنی که کارلوس کی روش برای ایجاد توازن جوانی و تجربه حساب ویژه ای روی آنها باز کرده است.

 

ترابی به دلیل شکستگی استخوان کف پا چیزی حدود 4 ماه را به دور از میادین فوتبالی سپری کرد و دژاگه نیز به دلیل آسیب دیدگی ماهیچه پا پس از انتقال به وولفسیورگ حدود 2 ماه دور از فوتبال بود تا دوری اش از فوتبال باشگاهی به یک سال برسد.

این دو بازیکن ملی پوش پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت باز هم در میان گزینه های مورد نظر کی روش قرار دارند؛ قطعا دژاگه یکی از مهره های ارزشمند کی روش در جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود که می تواند از تجربه خود به بهترین نحو استفاده کند و ترابی نیز با نیروی جوانی خود دست کی روش را برای انتخاب ترکیب اصلی باز تر می کند.

 

دژاگه توسط کی روش معمولا در سه پست وینگر چپ و راست و همینطور هافبک پشت مهاجمین به کار گرفته می شود و ترابی نیز توانایی بازی در دو پست وینگر چپ و راست را دارد، که تمام این ها گزینه های کی روش برای انتخاب ترکیبش را بیشتر و البته سخت تر می کند؛ کی روش در مرحله رفت مقدماتی از انتخاب ترکیب اصلی به عنوان " سر درد شیرین" یاد کرده بود و حالا با اضافه شدن این بازیکن باز هم این سر درد شیرین گریبان کی روش را خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dokld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آزمایش جدید کی‌روش در ترکیب تیم‌ملی