تاریخ انتشار: 1396/03/15 16:12
کد خبر: 205954

تعویض دژاگه بعداز توپی که لو رفت

مرور صحنه گل مونته نگرو نشان می دهد که عملکرد نامناسب چند بازیکن باعث شد تا پس از مدت ها بار دیگر کی روش دروازه تیمش را باز شده ببیند؛ اتفاقی که زیاد به آن عادت ندارد.​​​​​​​
تعویض دژاگه بعداز توپی که لو رفت

 آخرین مرتبه ای که تیم ملی در یک بازی گل خورد به دیدار دوستانه برابر پاپوآ گینه نو باز می گردد که شاگردان کی روش در دیداری که 8 بار دروازه حریف خود را باز کردند، یک بار هم مغلوب شدند.

 

تیم ملی ایران با رکوردی قابل تحسین علیرغم انجام 7 بازی در مرحله مقدماتی جام جهانی، تاکنون هیچ گلی دریافت نکرده تا از این حیث رکورد ویژه ای را در اختیار داشته باشد.

 

بازبینی صحنه گل مونته نگرو  نشان می دهد که اشکان دژاگه اولین مقصر این گل است؛ چرا که پس از دریافت پاس سردار آزمون می توانست با یک پاس تک ضرب پشت خط دفاعی حریف، آزمون را در موقعیت مناسبی قرار دهد و تیم ملی هم به یک ضد حمله خطرناک دست یابد. اما دژاگه در آن صحنه ترجیح داد چرخشی داشته باشد تا با عوض کردن منطقه بازی فضای بیشتری در اختیار مهاجمین تیم ملی قرار بگیرد؛ تصمیمی که با تشخیص به موقع مدافع مونته نگرو لو رفت و مونته نگرو در شرایط مناسبی برای زدن گل قرار گرفت.

پس از اشتباه دژاگه, ارسال بازیکنان مونته نگرو با دفع ناقص علیرضا بیرانوند روبرو شد و در یک رفت و برگشت، شوت استفات یووتیچ از پشت محوطه جریمه به گل اول مونته نگرو بدل شد. به نظر می رسد اگر بیراوند به جای دفع توپ به داخل محوطه جریمه، توپ را با قدرت زیاد به جناحین می فرستاد، مدافعین تیم ملی فرصت بیشتری برای شکل دادن به ساختار دفاعی خود داشتند و می توانستند با جایگیری مناسب تر، ضربه مهاجم هوشمند تیم ملی مونته نگرو را دفع کنند.

 

در مجموع تیم ملی عملکرد خوبی در مقابل یکی از مدعیان حضور در جام جهانی 2018 روسیه داشت و با پیروزی 2 بر 1 برابر این تیم حالا با روحیه ای بالا به مصاف تیم ملی ازبکستان خواهد رفت تا حضور خود در جام جهانی را قطعی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvgj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطر در کمین تیم ملی؛ بلایی که نازل شد!