تاریخ انتشار: 1396/03/15 16:59
پیشنهاد اروپایی ندارم؛
کد خبر: 205944

کاوه: برای استقلال شرط مالی نگذاشته ام

مهاجم استقلال می گوید برای فصل آینده شرط مالی برای تمدید قرارداد با استقلال ندارد.
کاوه: برای استقلال شرط مالی نگذاشته ام

تمدید قرارداد با کاوه رضایی، یکی از موضاعاتی است که دغدغه ی اصلی منصوریان و استقلالی ها در فصل نقل و انتقالات است. روز های گذشته شایعاتی پیرامون پیشنهاد اروپایی این بازیکن و البته عدم توافق او با مسئولان استقلال درباره ی مسائل مالی مطرح شد. کاوه رضایی در واکنش به این خبر با انتشار متنی در صفحه شخصی خود نوشت: طرفدارهای خوب و عزیز استقلال در مورد اخبار چند روز اخیر فقط باید این را بگویم که سال قبل در زمان مذاکره و امضای قراداد اولیه ام و حتی در این چند روز اخیر من برای استقلال شرط مالی نگذاشته ام و نخواهم گذاشت. فقط منتظر هستم تا در زمان مناسب، برای اینده ام تصمیمی خوب بگیرم.

 

او در ادامه با تکذیب پیشنهاد اروپایی، عنوان کرد: حتی تا امروز هیچ پیشنهادی از هلند، کرواسی و یونان نداشته ام و صحبتی نکرده ام تمام این اخبار و شایعات را تکذیب میکنم.

 

هر چند کاوه رضایی در صحبت های خود اشاره ای به تمدید قرارداد با استقلال نکرده اما تکذیب پیشنهادات خارجی و عدم شرط مالی موضوعی است که برای هواداران استقلال در روزهای تلخ بعد از شکست سنگین برابر العین، می تواند یک اتفاق خوب تعبیر شود. رضایی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی برای استقلال داشت و تمدید قرارداد با او می تواند برای آبی ها یک اتفاق مهم باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w9ga6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان و تکرار سه باره اشتباهاتش!

هافبک استقلال تهران به سپیدرود پیوست
اختصاصی| با بی‌مهری منصوریان؛